המעבר של 'טיפת חלב' למיקום מרוחק – והחשש מהתפרצות חצבת

    צבי טסלר No Comments on המעבר של 'טיפת חלב' למיקום מרוחק – והחשש מהתפרצות חצבת

    עוה"ד רבקה לרנר, תושבת שכונת רמות ב' בירושלים לצבי טסלר במוקד הציבורי: "בתחילת החורף קיבלנו הודעה שיש בעיה של רטיבות במבנה של טיפת חלב ועד אז מעבירים אותנו לרמת שלמה! בתחבורה ציבורית מרמות ב' לרכס זה 2 אוטובוסים לכל צד, וזה בחורף ירושלמי ומצב ביטחוני לא פשוט. אימהות עם ילדים נשרכות שני אוטובוסים בכל צד"

    A baby vaccines book at a family health center ("Tipat chalav") on March 5, 2019. Photo by Chen Leopold/Flash90 *** Local Caption *** áéú çåìéí úéðå÷ àéìåñèøöéä èéôú çìá ôð÷ñ çéñåðéí צילום: Chen Leopold/Flash90
    22:11
    01.05.24
    נתי קאליש No Comments on בלעדי: הבחורים שנפצעו בפיגוע בירושלים מספרים על הנס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו לאייטם המלא>>>

    תחנת טיפת חלב בשכונת רמות ג' בירושלים נסגרה באוקטובר 2023, ללא מתן פתרון ממשי לתושבי השכונות רמות ב' ו – ג'.

    בתכנית המוקד הציבורי, שוחח צבי טסלר עם עוה"ד רבקה לרנר, תושבת שכונת רמות ב': "בתחילת החורף קיבלנו הודעה שיש בעיה של רטיבות במבנה של טיפת חלב ועד אז מעבירים אותנו לרמת שלמה! בתחבורה ציבורית מרמות ב' לרכס זה 2 אוטובוסים לכל צד, וזה בחורף ירושלמי ומצב ביטחוני לא פשוט. אימהות עם ילדים נשרכות שני אוטובוסים בכל צד. משרד הבריאות מפנה לעיריית ירושלים, שאומרת ש'עושים מאמצים'. מדובר בבריאות הציבור".

    לשיחה הצטרפה גם חיה פוליטי, סגנית מנהל אגף בחטיבה לביקורת תחומי חברה ורווחה במשרד מבקר המדינה, שמתחה ביקורת חריפה על ההתנהלות התמוהה. 

    תגובת משרד הבריאות: "היות ומתן השירותים בירושלים ניתן על ידי העיריה ותחזוקת המבנה היא באחריות הרשות המקומית, משרד הבריאות מנהל שיח מול הגורמים הרלוונטיים ברשות על מנת שהנושא יטופל.

    "תחנת טיפת החלב נסגרה בעקבות בעיות רטיבות ועובש שסיכנו את בטיחות ובריאות הציבור, ולכן ניתן מענה טיפולי בתחנת טיפת חלב בשכונה אחרת. חשוב לציין כי המשרד פועל כעת העת להעניק רפואה מונעת לכלל האוכלוסיות תוך הנגשה תרבותית ושפתית".

    תגובת עיריית ירושלים: "מצוקת תחנות טיפת חלב ברמות מטופלת בתשומת לב רבה. העירייה ממשיכה במאמציה למציאת מבנה חלופי בשכונה ונמצאת בשלבים מתקדמים בתהליך זה. על מנת להקל על המשפחות בתקופה זו ועד למציאת מבנה חלופי, הוסיפה העירייה משמרות של אחיות בתחנה ברמות, להרחבת השירות הקיים ולמתן מענה לתושבי השכונה.

    "בשל העומס הקיים, גם התחנה המרווחת ברמת שלמה ערוכה לקלוט את תושבי רמות. בעתיד, מתוכננת להיפתח תחנת טיפת חלב נוספת בשכונת רמות, לטובת התושבות והתושבים".



    0 תגובות