הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    פנחס בן זיו 3 Comment on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    הקבינט אישר ביקורים אצל מחבלי הנוח'בה בכלא: השר בן גביר תוקף: "הביקורים הללו פוגעים בהרתעה ובמו״מ מול החמאס, מעלים את המורל למחבלים, עלולים להוביל למהומות בכלא". גורם מדיני הבהיר: "לא יהיו ביקורים של הצלב האדום כל עוד לחטופים בעזה אין ביקורים. בקבינט אושר ביקורים של שופט לשעבר ושני משקיפים בלבד"

    חמאס סוהרים יחידת כתר שב"ס דרום יחידה מיוחדת פעילות חרבות ברזל נוחבה צילום: פלאש 90
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למרות התנגדות בן גביר: הקבינט אישר כי שופט ישראלי ושני משקיפים זרים יורשו לבקר את מחבלי הנוח'בה בבתי הכלא.

    השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר תקף בחריפות וכתב: "לצערי שוב רה״מ מוביל מדיניות שגויה שפוגעת בהרתעה. ההחלטה היום בקבינט לכפות עלי ביקורים של משקיפים זרים בבתי הכלא שיבדקו את מצבם של מחבלים היא טעות חמורה".

    לדבריו: "החטופים שלנו בעזה מקבלים התעללות, לא ביקורים ודאגה לזכויות. הביקורים הללו פוגעים בהרתעה ובמו״מ מול החמאס, מעלים את המורל למחבלים, עלולים להוביל למהומות בכלא, ומעבר לכך זו פגיעה בריבונות הישראלית, ופתח להתערבות בינלאומית בנושאים נוספים בעתיד. שום מדינה שמכבדת את ריבונותה וביטחונה לא היתה מאפשרת לזה להתרחש".

    ההחלטה עוקפת את סמכויותיו של בן גביר שממונה למעשה על שירות בתי הסוהר ותנאי האסירים.

    בשם גורם מדיני נמסר: "ראש הממשלה והקבינט לא מוכנים לאשר ביקור של הצלב האדום כל חטופינו לא מקבלים ביקורים כאלה. עם זאת קבעו ששופט ישראלי ושני לשעברים בריטים שיקבעו ע״י ישראל יוכלו לעשות בדיקות מדגמיות כדי להוכיח שישראל מקיימת את הסטנדרט הבינלאומי".

    פורום בוחרים בחיים של המשפחות השכולות ונפגעי הטרור הגיבו לדיווח: "מדובר בהחלטה רעה ומסוכנת שמחמירה את מצב ההרתעה הישראלית מול הטרור. למחבלי חמאס שביצעו את פיגועי הטבח אין זכות לביקורים ובוודאי שלא במצב בו החטופים שלנו מוחזקים בידי חמאס. לא יעלה על הדעת שהחטופים שלנו לא מקבלים שום ביקור מנציג בינ"ל כבר למעלה מ-200 ימים ואילו הרוצחים השפלים של חמאס יזכו לביקורים."

    "אנו דורשים להחמיר את תנאי הכליאה של כלל המחבלים בבתי הכלא, ולשלול מהם את כל זכויות היתר שאינן מחויבות מתוקף האמנות שישראל מחויבת להם. אנו דורשים מהקבינט לעמוד בתוקף מול לחצים חיצוניים ולא לאפשר בשום אופן ביקורים למחבלי הנוח'בה."

    בפורום הוסיפו: "מוטב לבריטניה להתעסק במעצר בכירי חמאס שנמצאים בתחומיה וממשיכים לפעול ממנה גם לאחר השבעה באוקטובר לשם גיוס כספים לחמאס, להסתה ולעידוד הטרור. ההתגייסות לטובת מחבלי חמאס היא תעודת עניות לבריטניה".

    השר מיקי זוהר הגיב להחלטה בביקורת מפתיעה על נתניהו: ‏"ההחלטה לאפשר ביקורים אצל מחבלי הנוחבה בזמן שהחטופים והחטופות שלנו נאנקים תחת שבי האויב ואינם מקבלים אף ביקור – הזויה ואינה מתקבלת על הדעת. ‏כל עוד החמאס מסרב לאפשר לצלב האדום לבקר את החטופים – אסור לאפשר ביקורים אצל המחבלים כלל וכלל".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      חטופינו לא זוכים לביקור ומענה ואילו הבהמות כןןןן$?$???????איךךךךך,?????ה ירחם עליהם ועלינוווו,….

    2. 2

      אין גבול לבושה ,במקום להוציא להורג את החלאות האלה נותנים ביקורים?

    3. 1

      זבלים מגיע לכם למות לא לקבל ביקורים בכלא