למחרת התאונה; בן גביר תוקף: "באולפנים היו חוגגים"

    פנחס בן זיו 4 Comment on למחרת התאונה; בן גביר תוקף: "באולפנים היו חוגגים"

    יממה לאחר התאונה בה התהפך רכבו של השר לביטחון לאומי בדרכו מזירת הפיגוע ברמלה, בן גביר מפרסם הודעה בה הוא תוקף את התקשורת: "באולפנים ובקרב אנשי השמאל הקיצוני היו כנראה לא מעט שהיו חוגגים אם חלילה התוצאה הייתה קשה יותר". עוקץ את נתניהו: "אמרתי לו שאני מתפקד ואין סיבה למהר לערוך הצבעות בלעדיי" ומסביר את התאונה: "נסיעתי הינה במתכונת מבצעית"

    צילום: ללא קרדיט
    23:39
    09.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דובר צה"ל: תבוטל הילולת הרשב"י במירון בל"ג בעומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "עברתי באור ירוק והפמליה של בן גביר נכנסה לצומת באור אדום. אין לי שום עבר תעבורתי", סיפר אמש הנהג בן ה-23, שנסע בירוק והתנגש ברכבו של בן גביר. "כואב לי מאוד בכל הגוף, אני עוד אמור לעבור צילומים וכנראה שיש לי שברים בצלעות ובצוואר". בתו של השר שוחררה במהלך השבת, השר צפוי להשתחרר הערב לביתו.

    בלשכת השר בן גביר מעדכנים שלבסוף הוא צפוי להישאר הלילה להשגחה בביה"ח, ומסבירים מדוע עבר באדום: "כנראה שעד שהשר בן גביר לא ימות כלי התקשורת במדינת ישראל ימשיכו להתעלק עליו ולהכפיש אותו. לגופם של דברים, השר בן גביר, כמו גורמים בכירים נוספים המוגדרים מאויימים בדרגת איום גבוהה, נוסעים בנסיעה מבצעית בשיירה מאובטחת. השר הוא האישיות הכי מאויימת במדינת ישראל, לפיכך הוא עובר גם ברמזורים אדומים, נוסע עם סירנות ומאבטחיו מנסים ליצור מצב בו לא תשקף סכנה לשר ולאנשיו".

    עם צאת השבת פרסם בן גביר הודעה נוספת בה נאמר: "השר עודכן בצער ותדהמה אודות גלי השנאה ואיחולי המוות שהציפו את אולפני התקשורת ואת הרשתות החברתיות, גם במחוזות השמאל בישראל וגם במדינות ערב ובקרב שונאי ישראל ברחבי העולם. באולפנים ובקרב אנשי השמאל הקיצוני היו כנראה לא מעט שהיו חוגגים אם חלילה התוצאה הייתה קשה יותר. השבח לבורא עולם ותודות לטיפול הרפואי המסור השר מתאושש ומצבו משתפר. השר מודה לאלפי המברכים ועשרות האלפים שהתפללו לשלומו".


    עבר באור אדום: תיעוד התאונה

     

    בהמשך נאמר: "השר בן גביר נמצא באיום מתמיד על חייו והתנהלותו בהתאם למי שנמצא על כוונת גורמי טרור 24/7. השר חוזר הערב – ממיטתו בבית החולים – לדאוג לביטחון הלאומי של כלל ישראל – רק בשישי האחרון ראינו עדות לחשיבות הרפורמות שעושה השר בן גביר ואזרח שקיבל רישיון במסגרת הרפורמה בנשק הציל חיים. השר בן גביר עדין מטופל בבית חולים הדסה. עדכונים נוספים ימסרו בהמשך".

    ולאחר ההודעות מלשכתו: השר בן גביר מפרסם בעצמו הודעה: "שבוע טוב עם ישראל תודה לבורא עולם, לצוות הרפואי המסור, לעשרות האלפים שהתפללו לרפואתי בבתי הכנסת, ולאלפים ששיגרו אלי הודעות דואגות ואיחולי החלמה. אני שמח לבשר שאני מתאושש, והאמת היא ששבתי מיידית לעבודתי גם ממיטתי בבית החולים".

    בן גביר מוסיף עקיצה לראש הממשלה נתניהו: "אמרתי לרה"מ שהתקשר לדרוש בשלומי בשישי, שאני מתפקד באופן מלא, ככה שאין מה למהר לעשות הצבעות בלעדיי… בכוונתי לשוב בקרוב מאוד לשגרה למען מדינת ישראל. גם כעת אני ב"ה כבר מתפקד ומתעדכן ומקבל החלטות".

    לדבריו: "האירוע בשישי שבדרך ממנו אירעה התאונה, היה אירוע בו מחבל נוטרל בידי אזרח נושא נשק שקיבל את נשקו במסגרת הרפורמה שערכתי. שמחתי לשמוע מהאזרח המנטרל, שאמר לי שכאשר ירה הוא זכר את דבריי ש״נשק מציל חיים״. זה שוב מוכיח כמה מדובר ברפורמה חשובה ומצילת חיים. האירוע הזה איננו האירוע הראשון ולצערי כנראה גם אינו האחרון, בו אזרחים נושאי נשק מנטרלים מחבלים. זו התשובה לכל אותם גורמים המנסים לחבל ברפורמה. הדבר החשוב ביותר הוא ביטחון ישראל, והרפורמה הזו הינה ביטחונית קריטית המצילה חיים באופן ישיר".

    ולגבי התאונה: "אני שומע כל מיני טענות לגבי אופן הנסיעה. רק אזכיר, לצערי אני האישיות המאוימת ביותר כיום במדינת ישראל. רק בשנה האחרונה נלכדו מספר חוליות שרצו להתנקש בי. בהתאם לכך, וכנהוג לגבי אישים בכירים מאוימים אחרים, נסיעתי יחד עם רכבי האבטחה הינה במתכונת מבצעית. בפרט בזמנים ובמקומות ברמת איום גבוהה יותר. למרבה הבושה, אני רואה אנשים שבאופן פומבי מייחלים למותי. כולל אדם אחד שהיה בעבר ניצב במשטרה. מדובר בתופעה מתועבת, של אנשים מתועבים, שמלבים שנאת אחים, שאוהבים אויבים יותר מאשר אחים, והם הסכנה הגדולה ביותר למדינת ישראל. בושה גדולה שאדם כזה החזיק פעם בתפקיד בכיר במשטרת ישראל. חובה עלינו להוקיע ולהקיא גורמים כאלו מתוכנו. אפשר להיות חלוקים על הדרך, אפשר גם על המהות, אבל אסור שנשכח כי כולנו אחים. כשהחמאס ביצע את הטבח שלו הוא לא הפריד בין ימין לשמאל! חייבים לזכור זאת. טובת מדינת ישראל וביטחונה היא המטרה המשותפת לכולנו. ושוב, מודה לכולכם על הדאגה והתפילות, אוהב אתכם מאוד".

    מתיעוד התאונה עולה כי רכבו של השר עבר באור אדום, כאמור – הוא אושפז במצב קל. לשר בן גביר יש עבר של 76 הרשעות בעבירות תנועה. הנהג של השר בן גביר, משה אייכנשטיין מקריית ארבע, שלו בעצמו יש עבר עשיר בעבירות תנועה – צפוי להיחקר במשטרה באזהרה בימים הקרובים.

    כזכור, לקראת כניסת השבת, נפצע איתמר בן גביר, השר לביטחון לאומי, עם נהגו ועוזריו בתאונת דרכים קשה בצומת ההסתדרות ברמלה אחרי שביקרו בזירת פיגוע הדקירה שאירע שם. התאונה אירעה במעורבות שני כלי רכב, במסגרתה נפגעו ופונו עי גורמי רפואה באורח קל שלושה אל המרכז הרפואי אסף הרופא.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      שום מבצעית. לאן מבצעית, מהפיגוע ברמלה, לאן מבצעית??? הנהג שלך יצא מטומטם ושישללו לצמיתות את הרישיון. בהחלט פתחו שמפניה בערוץ 12 ו 13 אתמול.. תתמודד עם הכל עד הבחירות. מקווה שתפגיז שם. כי צריכים ימין קיצוני. אין אחרת מול אויבינו מבפנים ומסביב שמבינים הרתעה חזקה. להבא תגיד טעיתי. לא נסיעה מבצעית כי אתה יוצא שקרן ועוד חובש כיפה. אל תבאס.

    2. 1

      רפואה שלמה! חס ושלום, לא רוצים שתמות. תחיה ושיהיה לך טוב.
      אבל כן רוצים שיירשמו על שמך פחות הרשעות בעבירות תנועה לאורך השנים, שהנהג הפרוע שלך יהיה הרבה יותר זהיר בנהיגה – בהנחייתך. וכמו כן מבקשים לדעת מה שלומו של האזרח שנסע בירוק ונפגע בהתנשות עם רכבך. ולצערי רק בוויינט זוכים לקבל עדכונים לגביו. למה?