במותם ציוו לנו את החיים: חגי לובר עם צוואת הנופלים

    אבי מימרן 1 Comment on במותם ציוו לנו את החיים: חגי לובר עם צוואת הנופלים

    חגי לובר, אביו של אלישע יונתן הי"ד בשיחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית: "החיילים האלה שלחמו בשביל כל מה שבשם ישראל יקרא. הם לחמו על בניו של הקב"ה. פעלו בשמו, מכוחו, למענו. אנחנו באים להתפלל עלינו. על החיים, על האחדות ביננו. מישהו ביטל את החיים שלו בשביל החיים שלנו. אנחנו צריכים להבין שיש לחיינו ערך"

    צילום: הדס פרוש/פלאש90
    16:25
    23.05.24
    מנחם טוקר No Comments on המזוזה הגדולה ביותר בעולם? סופר הסת"ם מתאר את התהליך

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו לראיון>>>

    יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל וחללי פעולות האיבה: חגי לובר, אביו של אלישע יונתן הי"ד, שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית מהר הרצל, שם טמון בנו שנפל בקרב בדרום הרצועה. 

    "אני עכשיו צועד פה בין הקברים. עם ישראל נמצא פה. מגיע לזכור, לכבד, להתפלל עליהם", אמר לובר בקול משתנק. "החיילים האלה שלחמו בשביל כל מה שבשם ישראל יקרא. הם לחמו על בניו של הקב"ה. פעלו בשמו, מכוחו, למענו. כולם באו מתוך אותה תחושה. אווירה מרוממת, חיבור גדול לאמונה הנצחית של ישראל. יונתן מאוד אהב לעלות לקברי צדיקים".

    "אנחנו באים להתפלל עלינו. על החיים, על האחדות ביננו. הם לחמו בשביל שנחיה", הוסיף האב השכול. "זה אומר שהחיים שלנו יקרים כי מישהו ביטל את החיים שלו בשביל החיים שלנו. אנחנו צריכים להבין שיש לחיינו ערך. 

    "אנחנו צריכים לדבר ביום הזה רק טוב אחד על השני. זו המתנה הגדולה ביותר לאלה שמסרו את נפשם והנחמה הגדולה ביותר למשפחות שכולות".

    סמ"ר (במיל') אלישע יהונתן לובר, מיצהר, לוחם בגדוד 8104, עוצבת ראם (179), נפל בקרב בדרום רצועת עזה בי"ג בטבת התשפ"ד. בן 24 היה בנופלו. הלוויתו נערכה ביום ד', ט"ו בטבת התשפ"ד, בבית העלמין הצבאי בהר הרצל. יהי זיכרו ברוך.

    לובר הי"ד | באדיבות דובר צה"ל



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חגי לובר"…זה ארץ ישראל היפה…ממנו יראו וילמדו
      נכס "יקר" לעם ישראל השם יברך אותו ואת משפחתו
      ואת כל עם ישראל אמן כן יהי רצון