ההודעה האחרונה של אושרי בוצחק הי"ד: "אני מתפלל כאן כל יום"

    קובי פינקלר No Comments on ההודעה האחרונה של אושרי בוצחק הי"ד: "אני מתפלל כאן כל יום"

    אייל בוצחק, אביו של אושרי הי"ד שנפל ברצועה, לקובי פינקלר: "הוא היה מסתובב עם ספר מסילת ישרים ובבוקר היה קם לומד אחרי התפילה. החבר'ה שם בעזה היו מצטרפים אליו. על הקיר שלו היה רשום להעיר אותו בחמש וחצי. ההודעה האחרונה שהוא כתב לי, 'אבא תנוח דעתך אני מתפלל כל יום'"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו לראיון>>>

    יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל וחללי פעולות האיבה: אייל בוצחק, אביו של אושרי הי"ד שנפל ברצועה, שוחח עם קובי פינקלר במהדורת הבוקר (שני). "הגישה שלו לחיים הייתה בחיוך ובנועם הליכות. חטיבת הנח"ל היא הכי פחות מזוהה עם עולם התורה. אושרי הצליח לייצר גם שם חיבור גם עם אחינו שלא מגיעים מעולמות של תורה. זו מורשת שאנחנו כמשפחה לוקחים איתנו לכל מקום, לקדם את האג'נדה הזו ולהביא את הבשורה לעם ישראל בכל מקום שניתן".

    "הוא היה מסתובב עם ספר מסילת ישרים ובבוקר היה קם, מתפלל ואחרי זה יושב ולומד. החברה שם בעזה היו מצטרפים אליו. על הקיר שלו היה רשום להעיר אותו בחמש וחצי. ההודעה האחרונה שהוא כתב לי: 'אבא תנוח דעתך, אני מתפלל כל יום'".

    סרן אושרי משה בוצחק, מחיפה, מפקד צוות בסיירת נח"ל, נפל בקרב ברצועת עזה, בי"א בטבת התשפ"ד, בן 22 בנופלו. הלוויתו נערכה ביום א', י"ב בטבת התשפ״ד, 24 בדצמבר 2023, בבית העלמין בחיפה. יהי זיכרו ברוך.



    0 תגובות