"אנחנו מרגישים שהקב"ה הולך איתנו יד ביד"

    הרב משה בן לולו No Comments on "אנחנו מרגישים שהקב"ה הולך איתנו יד ביד"

    הרב אברהם מיטלמן, אביו של דוד הי"ד, לרב בן לולו: "זכינו להרגיש את הקב"ה איתנו. מאז שמחת תורה אנחנו רואים את הקב"ה לוקח אותנו יד ביד ומוליך אותנו להבנה שאנחנו בידיים הכי טובות שיכול להיות, גם אם קשה"

    19:53
    23.05.24
    אבי מימרן No Comments on "המשטרה מבינה שאי אפשר לסגור לחלוטין את הציון"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו>>>

    יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה: הרב אברהם מיטלמן, אביו של דוד הי"ד שנפל במוצב כיסופים בבוקר שמחת תורה, שוחח עם הרב משה בן לולו בתכנית 'הפוך על הפוך'. "ההרגשה מפוצלת", הוא שיתף. "מצד אחד אנחנו חיים את זה כל הזמן. מצד שני יש את עם ישראל שמזכירים וזוכרים באופן מיוחד וחשוב לקחת את היום המיוחד הזה למשהו שלא לנבור בעבר מה היה, אלא להיפך מה לקחת מהיום הזה להתקדם הלאה.

    "זה לא פשוט אבל אני חושב שאנחנו זכינו להרגיש את הקב"ה איתנו. מאז שמחת תורה אנחנו רואים את הקב"ה לוקח אותנו יד ביד ומוליך אותנו להבנה שאנחנו בידיים הכי טובות שיכול להיות, גם אם קשה. אנחנו לא מנסים לבחון את הקב"ה ולשאול שאלות. רואים ומרגישים שזה עוזר מאוד".

    "אנחנו רואים את הקושי למי שאין לו אמונה", הוסיף מיטלמן. לצד זה "אנחנו רואים התעניינות וקרבה מאוד גדולה. אנחנו רואים סימנים מהקב"ה. לפעמים זה קשה ולא מובן אבל זה לטובתנו".



    0 תגובות