מוזס: "לפיד יצטרך לשלם 140,000 ש"ח בשנה, דמי תחזוקת אסיר"

    שלום בידרמן No Comments on מוזס: "לפיד יצטרך לשלם 140,000 ש"ח בשנה, דמי תחזוקת אסיר"
    19:48
    06.06.24
    אבי יעקב No Comments on גדולי הדור קיבלו בשמחה את הבשורה המהפכנית שתסייע לזוגות צעירים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ מנחם אליעזר מוזס תקף היום, בעת הדיון האלטרנטיבי שקיימה האופוזיציה בכנסת, את אופן חקיקת חוק הגיוס. "הקואליציה מחליטה ומחוקקת בכוחנות חסרת תקדים. הם לא היו מעיזים לכפות חקיקה על האקדמיה בלי לדון עם ראשי אוניברסיטאות ולקבל הסכמתם. נראה לכם שניתן היה לקבל הכרעה כזו בלי לשבת להתייעץ איתם? מה היה קורה אם היו מתעלמים מהם? אבל כשזה נוגע לישיבות, שום כלום. שום ישיבה ושם הזמנה. ככה, בכוחנות".

    מוזס אמר כי לדעתו, ההחלטה להחיל את החוק עוד שלוש שנים וחצי, היא חלק מישרא-בלוף אחד גדול. "אמר לי אחד מאנשי יש עתיד: מה אתה לא מבין? כפוליטיקאי אתה צריך להבין שבעוד שלוש שנים וחצי תהיה תקופת הבחירות, ואנחנו נתחיל להכניס את הג'יפים לחפש את כל הפוטנציאלים שצריכים להתייצב, כל העבריינים הפליליים האלו. ואני שואל אתכם, החליטו שבעוד שלוש שנים וחצי 5,200 יתגייסו. ואם לא, אז כל שישים אלף הנותרים ב"בריכה" ייכנסו לכלא. אולי תגידו לי איפה יש מקום לכל כך הרבה בתי כלא? אין הרי מגרשים לזוגות צעירים ולחסרי דיור, איפה יש מקום לבנות בתי כלא? ואתם יודעים מה יהיה הריווח? שאם היום יאיר לפיד קיצץ לנו את התקציב ותלמיד מקבל היום 3,000 שח בשנה, הרי כשיכנס החוק לתוקף, הוא יצטרך לשלם 140,000 ש"ח בשנה, דמי תחזוקת אסיר ובני משפחתו, כי הרי כולנו בעלי משפחות ברוכות ילדים".

    "גם בנושא שוק העבודה מדובר בבלוף אחד גדול. מספיק שהמועמד הוא תושב בני ברק והוא לא מתקבל לעבודה. למרות שהתמקצע, למרות שיש לו את כל התעודות, כי החזות החרדית זה המחסום שלו מלהתקבל לעבודה. וזה חמור מכל הדברים האלו".

    "ובאשר לפרק של שירות אזרחי, אמר מוזס, "אנחנו לא צריכים חוק. 75% מהעמותות לנזקקים ולנצרכים מופעלים על ידי מתנדבים חרדים ועמותות חרדיות. ראו את "יד שרה", "יד עזרא", "עזרא למרפא", "עזר מציון", וכו'. כל אלו יחד לא צריכים חוק. אלפי אנשים מתנדבים מרצון ובלי שכר. כולם יודעים לאן לגשת כשצריך עזרה". לפיד אמר: הציונות חזרה. אך, לא. לא הציונות חזרה אלה הציניות חזרה". סיים מוזס.



    0 תגובות