עושים שמחה במשפחה? סעודת עניים תיערך במקביל

    אבי יעקב No Comments on עושים שמחה במשפחה? סעודת עניים תיערך במקביל

    המתנה הכי טובה לשמחה המשפחתית: לקראת ל"ג בעומר בארגון החסד 'חסדי נעמי' מזכירים: "אם אתה משמח את שלי – אני משמח את שלך" – עושים שמחה במשפחה? תורמים לסעודת עניים שתערך במקביל

    צילום: חסדי נעמי
    11:19
    03.06.24
    נתי קאליש No Comments on ההתפרצות לשכם: צעיר יהודי חולץ לאחר שעבר לינץ' • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת ל"ג בעומר ארגון החסד הגדול 'חסדי נעמי' מזכירים לציבור את הסגולה הידועה – סעודת עניים. בארגון קוראים לכל מי  שעושה שמחה לסייע לחתונת יתומים או נזקקים שתיערך בזמן השמחה שלכם.

    בחסדי נעמי מציינים כי מידי שנה עורך הארגון למעלה מ-120 חתונות חסד והשתתפותו של הציבור יכולה לסייע בבניית ביתם של עוד עשרות יתומות ,יתומים  וחתנים וכלות מבתים שלהוריהם אין כלום.

    הרב משה כהן,  מנכ"ל חסדי נעמי הביע את שמחתו על יציאת המיזם לדרך: "מידי שבוע מתקיימות אצלנו חתונות של יתומים ומידי חודש מתרבות הפניות. הלב נקרע אל מול כלה יתומה או חתן יתום שכל משאלתם היא לשמוח כמו כל חבריהם ביום הגדול והמשמעותי בחייהם".

    "אנחנו קוראים לציבור לחזור ולהדר במנהג הקדום של "סעודת עניים" כדי שהשמחה שלכם תהיה שמחה אמיתית ושלמה בע"ה" אמר ברב משה כהן.

    איך מצטרפים? מתקשרים עכשיו לחסדי נעמי: 03-6777777 ותורמים מספר מנות כפי רצונכם לחתונת יתומים /נזקקים שתיערך בזמן השמחה שלכם.



    0 תגובות