פרס בסורוקה: "זו מלחמה של גיבורים מול מחבלים מנוולים"

    בנצי לייזרוביץ | צילום: אילוסטרציה No Comments on פרס בסורוקה: "זו מלחמה של גיבורים מול מחבלים מנוולים"
    15:15
    04.06.24
    איתי גדסי No Comments on ש"ס מודיעה רשמית: בסיעה הוחלט על תמיכה מלאה בעסקה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הנשיא לשעבר, שמעון פרס, ערך היום ביקור פצועים במחלקה האורתופדית במרכז הרפואי סורוקה, במהלכו קיים מפגש אישי עם 10 לוחמים קרביים שנפצעו במהלך פעילות בעזה במסגרת מבצע "צוק איתן".

    הנשיא לשעבר עבר בין מיטות הפצועים, חיבק את האימהות והאבות וביקש להצדיע ללוחמים על גבורתם והקרבתם. בדברים שנשא בפני הפצועים אמר הנשיא לשעבר: " כאזרח מן השורה שבא לפגוש אתכם, אני יכול להעיד כי זה הוא ביקור מרגש מאוד עבורי, לחמתם כאריות באומץ לב, במקצועיות אל מול ארגון טרור, רצחני ומנוול שלא מהסס לפגוע בנשים ובילדים חפים מפשע, אפילו מבני עמו, ואין לו שום כבוד לערך חיי אדם."

    "לחמתם בזירה של גהנום, כול מדרך רגל היה בגדר פצצה, נכנסתם לבתים ולסמטות ללא היסוס ללא תלונה וכול העם נחשף לסיפור גבורתכם. אני גאה על כך שכול אזרחי מדינת ישראל עומדים מאוחדים, גאים בכם ובעיקר מוקירים את ההקרבה והסיכון שלקחתם על עצמכם".

    בתום הביקור עם הפצועים נפגש הנשיא לשעבר עם צוות הרופאים והאחיות במחלקה האורתופדית בסורוקה והודה להם על טיפול מסור ומציל חיים בחיילי צה"ל.

    בסיום הביקור נשא הנשיא לשעבר דברים בפני התקשורת והתייחס לסוגיות ביטחוניות ומדיניות. פרס הדגיש כי הוא בטוח כי גם למנהרות ימצא פתרון טכנולוגי ואנושי וכי בסופו של דבר יבינו רוצחי החמאס שהפתרון חייב להיות מדיני, שעליהם להתפרק מנשקם ומארסנל הטרור וכי עזה מבחינה לגיטמית שייכת לאבו מאזן. הנשיא לשעבר הוסיף כי הוא תקווה כי האומות המאוחדות יתאחדו סביב הדרישה למנוע את המשך שלטון החמאס ואת החזרת השלטון לאבו מאזן.



    0 תגובות