פיגוע דקירה בכניסה למעלה אדומים

    בנצי לייזרוביץ | צילום: קבוצ תקשורת יו''ש 1 Comment on פיגוע דקירה בכניסה למעלה אדומים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    IMG-20140805-WA0052 IMG-20140805-WA0051 פתוע אלונקה פצוע אמבלונס מד''אמעלה אדומים

    פיגוע דקירה בכניסה למעלה אדומים : לפני זמן קצר הגיע פלסטיני למחסום בכניסה לעיר מעלה אדומים דקר את המאבטח והחל בריצה לברוח לכיוון הכפר עזריה המאבטח ירה לכיוון הדוקר וככול הנראה לא פגע בו.

    כוחות גדולים של משטרה ומגב סורקים את האזור לאיתור הדוקר.

    המאבטח נפצע קל עד בינוני.

    ממד"א נמסר כי ב-13:36 נמסר למד"א מרחב י-ם על דקור בכניסה למעלה אדומים. חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ומפנים לביה"ח הדסה הר הצופים גבר כבן 60 במצב בינוני כשהוא דקור בפלג גופו העליון.

    פאראמדיק מד"א נתי הרון שהגיע למקום וטיפל בפצוע מספר: "על המדרכה בכניסה למעלה אדומים שכב גבר כבן 61 כשהוא דקור בפלג גופו העליון, יחד עם כונני מד"א שהגיעו למקום הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו במצב בינוני בהכרה מלאה לחדר הטראומה בבי"ח הדסה שבהר הצופים."



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      עם ממשלה כזאת, ניסי ניסים שרק זאת כמות הפיגועים…
      ממשלה שכאשר פוגעים באזרחיה ובתוך יומיים קורים שלושה פיגועים, לא צריכה לרדת על ברכיה וללקק את כפות רגליהם של הערבים!!! בהתרפסותה של הממשלה אנחנו מורידים את גורם ההרתעה בקרב הציבור הערבי! ובייחוד שידוע להם שגם אם הם יקבלו שלושה ויותר מאסרי עולם, יבואו אחיהם, יחטפו חייל או אזרח, ידרשו שלום או יתרה מכך שנפנה להם את תל אביב וירושלים, ומדינת ישראל במחווה של שלום תשחרר אותם, ובזמן שהותם בכלא הישראלי, הם רק יקבלו השכלה, ויפתחו את עצמם.. ממש בית מלון 5 כוכבים בחינם!!
      תנאי קבלה לבית המלון, רכישת השכלה חינם, ארוחות 3 פעמים ביום:
      ביצוע פיגוע בתוך שטח ישראל, וככול שכמות הנפגעים עולה- הרי זה משבח את תנאי המאסר!!!!!!!
      די !! משהו פה צריך להתעורר ומהר!!!! הגענו למציאות אבסורדית שבה כל חתיכת ערבי לא חושש ליטול סכין ולצאת לדקור יהודי לאור יום!!!!
      איפה כל הסטודנטים ממחאת האוהלים בתל אביב או כל הציבור ממחאת הקוטג'????!!!! מדינת ישראל לא מבינה בדרך אחרת.. אז בואו כל בית ישראל נסביר לה בדרך שהיא מבינה( דהיינו הפגנות ענק..) שאנחנו לא מדינת עולם שלישי שבה יש רודן שאינו מתחשב בדעת העם, ביבי בניגוד אליך יש עם שלם, כן תתפלא אבל עם שלם שנמאס לו מהתרפסותה של ממשלת ישראל בפני אויבה, בחרנו בך לא כדי שתשחרר רוצחים בתמורה למסירת שטחים.. ביבי תתעורר!!!!!