חמאס קורא לפעיליו לכבוש את יו"ש • גלרייה מהמצעד

    שלמה ריזל 1 Comment on חמאס קורא לפעיליו לכבוש את יו"ש • גלרייה מהמצעד
    18:23
    23.05.24
    הרב צבי אריה אדלר No Comments on מסר מפרשת בהר; דווקא כשאנחנו כה רחוקים מההר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במצעד לרגל 27 להווסדו, מתח דובר חמאס פאוזי ברהום ביקורת על יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן ואמר כי מאז מות השר הפלסטיני בשבוע שעבר ולמרות הצהרותיו, אבו מאזן לא הפסיק את התאום הבטחוני עם ישראל ולא מתכוון לעשות זאת ואף עצר כ-30 אנשי חמאס בחברון.

    בכיר חמאס מחמוד א זאהר היה תקיף יותר וקרא לאנשי חמאס ביו"ש לכבוש אותה מידי הפת"ח ואמר כי "כפי שעלה בידינו לשחרר את עזה ולהקים בה רשות לאומית אמיתית, וכפי שהקמנו צבא מנצח נעשה זאת בעזרתכם גם בגדה המערבית".

    על רק המו"מ התקוע להפסקת ש בין ישראל לחמאס, חמאס ממשיך להתגרות בישראל: מעבר לניסויי הטילים בימים האחרונים שנורים לעבר הים, עורך כעת חמאס מצעד ברחובות עזה, בן הוא מציג בין השאר רובי צלפים, את אנשי הקומנדו הימי וגולת הכותרת – טיל R-160 על שם מנהיג חמאס רנטיסי שחוסל על ידי ישראל ואשר מגיע למרחק של 160 ק"מ מעזה כשיעדו הרשמי הוא חיפה.

    מעבר לכך, מציג חמאס טיל חדש שאודותיו לא נמסרו פרטים, אך חמאס מבטיח כי מדובר בהפתעה לישראל וכי הטווח של הטיל הוא רחוק מאוד אך יישאר סודי.

    ובתוך כך, בסרטון שהופץ, נראה דובר הזרוע הצבאית של חמאס אבו עוביידה נואם לרגל יום היווסדות חמאס, ובחמאס מבקשים מישראל להאזין לדבריו ולרמזים הטמונים בהם, המכוונים אליה.

    טיל ר-160

    קומנדו ימי 2

    קומדו ימי

    ר-160 2

    קופי חמאס

    קורנט 3

    קורנט 2

    קורנט

    מזלט חמאס



    1 תגובות

    מיין תגובות