נערכים לסערה הגדולה: השלג בדרך

    דוד לזר No Comments on נערכים לסערה הגדולה: השלג בדרך
    12:44
    29.05.24
    הרב אריה אטינגר No Comments on למה זוגות רבים זה עם זו? השיטה הסודית של הרב אטינגר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השקט שלפני הסערה. היום (שלישי) יירד גשם בעיקר בצפון הארץ ובמישור החוף, והוא יתפשט גם למרכז. בעקבות הרוחות הקשות הצפויות היום קיים גם חשש לשיטפונות והצפות רבות.

    אולם, באזור המרכז יירדו מעט גשמים יחסית במהלך היום ובירושלים צפוי להיות יבש כמעט ללא גשם.

    מחר (רביעי) יהיה סוער בכל רחבי הארץ, ובשעות הצהריים על פי כל ההערכות יגיע השלג להרי המרכז וירושלים וייערם בהרים וביישובים שגבוהים מ-700 מטרים. השלג צפוי להמשך עד חמישי בבוקר ולאחר מכן תגיע הפוגה. קיים סיכוי להתחדשות השלג בהרי המרכז ביום חמישי בלילה.

    ובעקבות השלג הצפוי בירושלים, נערכים בבירה לביטול הלימודים ביום רביעי, וזאת בהתאם לתחזיות המעודכנות. ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, הודיע אתמול כי הלימודים ככל הנראה יבוטלו עם תחילת השלג.

    שוטרי מחוז ש"י ייפרסו במתכונת מוגברת החל מהבוקר בכל גזרות המחוז, בשיתוף מתנדבים וכוחות מג"ב. כוחות כוננות יופעלו בעת הצורך ביחידות החילוץ מגילות, שומרון ועציון. גם מוקד 100 של המשטרה יתוגבר על מנת לתת מענה לפונים בכל שעות היממה.

    במשטרה קוראים לציבור לנהוג במשנה זהירות בקרבת מאגרי מים, בהם קיימת סכנת נפילה, היסחפות וטביעה. כמו כן, קוראת המשטרה לציבור הנהגים להתאים את הנסיעה לתנאי הדרך, להימנע מנסיעה בכבישים בהם יש הצפה, לשמור מרחק ולהאט את מהירות הנסיעה.

    משטרת התנועה החליטה לסגור את הצירים המרכזיים בירושלים ואת הדרכים המובילות אל העיר – כביש 443 וכביש 1 – ביום רביעי, עוד לפני שהשלג יצטבר, כדי למנוע את המראות של המכוניות התקועות. בירושלים הוסיפו מפלסות ומלח לפיזור, ונערכים גם עם אמצעי חימום ומזון.



    0 תגובות