נתניהו בא לנחם את הגר"ש כהן • "אני מצאצאיו של הגאון מוילנא"

    בעריש פילמר No Comments on נתניהו בא לנחם את הגר"ש כהן • "אני מצאצאיו של הגאון מוילנא"
    12:44
    29.05.24
    הרב אריה אטינגר No Comments on חוסר אונים: השיטה הסודית לבניית אמון בין בני הזוג

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש (שלישי) הגיע ראש הממשלה בנימין נתניהו לניחום אבלים במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן היושב שבעה על אחותו הרבנית חמד ע"ה. בפגישה נכח מטעם ש"ס ח"כ יצחק כהן  אשר שימש בעבר סגנו של ראש הממשלה במשרד האוצר, רה"מ ציין בפני הרב כי הוא נהנה מאוד לעבוד עם חברי הכנסת של ש"ס וציין את חריצותם ואת עמידתם לטובת ציבור הבוחרים שלהם.

    השיחה ארכה למעלה ממחצית השעה, ובמהלכה שיבח אותו הרב על בנו אשר זכה בחידון התנ"ך, הרב הוסיף "זכית שיש ממך שורשים טובים", כשנתניהו הרחיב לספר לכבוד הרב וציין כי הוא מצאצאיו של הגאון מוילנא וסבו הוא הרב נתן מילקובסקי היה מקורב לחסידות גור.

    במהלך הדברים סיפר נתניהו לנשיא המועצת כי מרן הגר"ע יוסף זצ"ל ביקש ממנו להביא את בנו אליו שיברכהו, אך בסוף חלה והלך לבית עולמו, "כתחליף אני בע"ה רוצה  להביא את בני לכבוד הרב שיברכהו" אמר נתניהו.

    הרב הוסיף וציין כי יש לשים לב לדברי שלמה המלך שאמר לב מלכים ושרים ביד ה' והשיב ראש הממשלה אני מרגיש את יד ה' שמכוונת אותי"

    הגר"ש כהן הרחיב על הצורך לדאוג לחלשים ולשכבות המצוקה וציין כי חלק חשוב מאוד ממסורת ישראל הוא הצורך  להקשיב לזעקת האביון ולשם כך יש לחזק את המוסדות התורניים שמנחיילים ערכים אלה, רה"מ השיב לו כי כמי שבא ממשפחת רבנים וממשפחה שערכי המסורת הם נר לרגליה הוא ער לדברים ופועל למען יישומם.

    בסיום הפגישה אחז מרן הרב את ידיו של ראש הממשלה ובירכו בברכת כהנים יברכך ה' וישמרך וציין כי בברכה זאת כלולה כל הברכות כולם, "אז קבלתי הכל, מה אפשר לבקש יותר מזה", השיב ראש הממשלה וסיים בברכה בה מנחמים את האבלים המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון"



    0 תגובות