אירופה מתה באושוויץ / סבסטיאן וילאר רודריגז

    סבסטיאן וילאר רודריגז 6 Comment on אירופה מתה באושוויץ / סבסטיאן וילאר רודריגז
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הלכתי ברחוב בברצלונה ולפתע גיליתי אמת מחרידה – אירופה מתה באושוויץ.

    הרגנו ששה מליון יהודים והחלפנו אותם בעשרים מיליון מוסלמים. באושוויץ שרפנו תרבות, מחשבה, יצירתיות, כשרון. הרסנו את העם הנבחר, באמת נבחר, כי הם הולידו אנשים גדולים ונפלאים, אשר שינו את העולם.

    תרומתם של אנשים אלה מורגשת בכל תחומי החיים: מדע, אומנות, מסחר בינלאומי ומעל לכל – מצפונו של העולם. אלה האנשים ששרפנו.

    ותחת העמדת פנים של סובלנות, ומכיוון שרצינו להוכיח לעצמנו שנרפאנו ממחלת הגזענות, פתחנו שערינו ל20 מליון מוסלמים, אשר הביאו עלינו טיפשות ובורות, קיצוניות דתית ואי-סובלנות, פשע ועוני הנובעים מאי רצון לעבוד ולקיים את משפחותיהם בכבוד.

    הם הפכו את הערים הספרדיות היפהפיות שלנו לעולם השלישי, טובעות בזוהמה ופשע. הם מסתגרים בדירות שקיבלו בחינם מהממשלה ובהן הם מתכננים את הרצח וההרס של מארחיהם התמימים.

    וכך – לרוע מזלנו, החלפנו תרבות בשנאה פנאטית, כישרונות יצירתיים בכישורי הרס, אינטליגנציה בפיגור ודעות קדומות. המרנו את רדיפת השלום של יהדות אירופה ותכונתם לתקוות לעתיד טוב יותר לילדיהם, היצמדותם הנחושה בחיים כי החיים קדושים, באלה אשר תרים אחר המוות, באנשים אשר נכלים בתשוקת המוות לעצמם ולאחרים, לילדינו ולילדיהם.

    איזו טעות נוראה נעשתה על ידי אירופה האומללה.

    סבסטיאן וילאר רודריגז הינו עיתונאי ספרדי. את הרשימה הוא פירסם לפני מספר שנים



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      כל מילה בסלע!כל כך נכון ואני שמח על שיש לנו מדינה חזקה יותר מכל אוייבנו.רק שהאירופאים יתעוררו בזמן לפני שייכלו אותם המוסלמים הקיצוניים ויפה שעה אחת קודם.

    2. 4

      חזה את העתיד. הכתבה נכתבה ב 2007

    3. 3

      אקדים ואומר שלצערי הרב, אינני בטוח שתגובתי תתפרסם, וזהו חלק מהבעיה עצמה וחלק מהסימפטום שלה.
      ובכן, הנאצים רצחו עשרות מליוני אירופאים וביניהם ששה מליון יהודים, כך שלהגיד ש"אירופה רצחה ששה מליון יהודים" זוהי שחצנות גזענית וסילוף עובדות.
      גלי ההגירה\פלישה האיסלאמית לאירופה היא תוצאה ישירה של הפלת המשטר בלוב (והחלפתו במשטר איסלאמי קיצוני יותר וגרוע יותר). וזוהי דרכו של המערב, להתערב צבאית ומדינית לטובת כוחות האופל והרשע. אם המוסלמים הם כל כך נוראיים, כפי שהמאמר הגזעני והמפגר הזה טוען, וגם ללא המאמר הזה, מדוע התערב המערב לטובת אויביהם של הסרבים??? מדוע הסגירה ממשלת ישראל מוסלמי מתון, שלחם לצד הסרבים במשטרו האיסלאמי של איש הס"ס לשעבר עלי איזטבגוביץ', למשטר זה??? מדוע התקשורת הישראלית מרבה לצנזר תגובות שלי בעניין זה??? מדוע הפצ"ר של של אותם ימים, דייויד בנג'מין, שיבח את גולדסטון כשנודע לו שהוא זה שיחקור את מבצע "עופרת יצוקה" (עד לפרסום הדו"ח שמסקנותיו לא היו כפי שציפה)??? ומדוע אותו פצ"ר לא היה עקבי ולא הסגיר עצמו לבית דין בינלאומי אם הוא כל כך סמך על "המשפטן" המנואץ הזה??? ואחרי הדו"ח של "המשפטן" המנואץ הזה, מדוע היה צורך לנבור בעברו ולמצוא שהוא דן 28 טרוריסטים למוות, כאילו שלהגדיר מנהיגים סרבים לוחמי חירות זה לא מספיק גרוע???

      1. אמנם התגובה קצת באיחור, אבל זה לא מפחית מהרלוונטיות.
        א. נכון עוד הרבה אנשים באירופה הושמדו, אך רק היהודים הושמדו רק בגלל היותם יהודים. אלה לא המילים שלי, אלה מילותיו של משורר יבגני יבטושנקו, מחבר השיר על באבי יאר.
        ב. התערבות מערב במלחמה בסרביה היתה פוליטית נטו, בדיוק כמו התערבותו במלחמת וייטנאם, קוריאה, אפגניסטן ועוד מקומות בהם עמדו בגלוי ובסתר זה כנגד זה מדינות נאט"ו ומדינות ברית ורשה.
        בכל אופן, "משא האדם הלבן" ממשיך להיות אקטואלי גם כיום.
        ב.

    4. 2

      מסכימה עם הכותב. כל מילה בסלע. העובדה שמתום המלחמה מזרח אירופה נשארה שנים מאחור וזאת משום שכל היהודים שניצלו עזבו אותה לישראל