תקדים: משרד האוצר ממליץ לסווג כלי רכב במשקל עד 3.5 טון כפרטי

    דוד לזר 3 Comment on תקדים: משרד האוצר ממליץ לסווג כלי רכב במשקל עד 3.5 טון כפרטי
    10:02
    23.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on דודי אמסלם: בחור ערבי מפגין נגדנו באוניברסיטה והמדינה מממנת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משרד האוצר יזם באחרונה מחקר חדש שעשוי להוות בשורה לבעלי רכבים מסחריים קטנים הנאלצים לשלם כיום כמה מאות שקלים יותר בשנה מאשר בעלי רכבים פרטיים.

    המחקר, שבחן את תעריפי הסיכון בביטוחי החובה לרכבים, מצא כי לא קיים פער בין תעריף הסיכון של רכב מסחרי עד 3.5 טון לבין רכב פרטי. זאת אומרת, אין שום הצדקה שבעלי רכבים מסחריים קטנים יצטרכו לשלם כמה מאות שקלים בשנה יותר מבעלי רכבים פרטים.

    רוני נאק, עיתונאי רכב בכיר ויועץ בחברת "רכב אישי", אשר לו ניסיון של שנים רבות בענף הרכב בישראל מציין כי למיטב ידיעתו כל חברות הביטוח קיבלו בשבוע האחרון את תוצאות המחקר ולומדים זאת. "אני מאמין כי החברות לא יישארו אדישים מאחור ויפעלו להורדת המחירים. הצרכן אינו שבוי בידם ויעשה ברוב המקרים סקר שוק נרחב עד למציאת הצעה הזולה והנוחה ביותר", מציין רוני נאק.

    בתוך כך, מומחי רכב טוענים כי בתקופה האחרונה חל גידול במספר האנשים המחפשים יועץ על מנת שישיג את הצעה המשתלמת ביותר לקניית רכבים ומאידך, הרכבים יישארו רשומים על שם הלקוח ולא על שם של חברה, וזאת כלקח ממקרים רבים שבהם חברות הוקמו ורשמו את הרכבים על שם החברה ולאחר מכן פשטו את הרגל. הוכח שאנשים החלו להבין שכמו שבתחום המשכנתאות מומלץ לקחת יועץ על מנת שישיג את ההצעה המשתלמת ביותר, כך גם בתחום הרכבים.



    3 תגובות

    מיין תגובות