ח"כ אמסלם: "הליכוד היא לא חסידות שהאדמו"ר אומר וכולם עושים" • האזינו

    דוד לזר No Comments on ח"כ אמסלם: "הליכוד היא לא חסידות שהאדמו"ר אומר וכולם עושים" • האזינו
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (שלישי) ב'מדברים אקטואליה' עם מני גירא – שוורץ ודוד חכם ב'קול חי' התייחס יו"ר ועדת הפנים של הכנסת – ח"כ דודי אמסלם מהליכוד למתיחות בינו לבין ראש הממשלה בעקבות פעילותו לשינוי בחירת נציגי הליכוד על ידי מרכז הליכוד.

    "לא הפסדתי כלום, לא התמודדתי ברמה האישית", אמר אמסלם ב'קול חי', "אני נלחמתי בליכוד על דבר אחד – שמרכז הליכוד הוא הגורם שיחליט, במוסדות הליכוד לא קיימו את חוקת הליכוד והכרחתי אותם על ידי בית משפט לקיים את החוק, חוק זה חוק וצריך לשמור על החוק, יש אנשים שמזלזלים בחוק, היום זה לטובתם מחר זה נגדם".

    ח"כ אמסלם התייחס לעבודה שהוא סומן כ'מרדן' ואמר כי "לא מעניין אותי איך מציגים אותי יש לי עקרונות בחיים ואני עושה את מה שאני מאמין בו", לדבריו, "תנועת הליכוד היא לא איזה חסידות שהאדמו"ר אומר ועושים, אני נבחרתי ואני עושה את מה שאני חושב שהוא נכון".

    "אני גאה שהדבר הוכרע בליכוד בצורת דמוקרטית אפילו שזה היה נגד יו"ר המפלגה שהוא ראש הממשלה בנימין נתניהו", אמר אמסלם.

    על החשש שהוא 'יסומן' על יד ראש הממשלה אמר כי "מה זה יסמן אותי?, אני איש תנועה הרבה מאוד שנים, אני לא כל יום מתקשר לראש הממשלה ושואל מה לעשות כאן וכאן, יש לי ועדה ואני עושה את העבודה, אם מישהו רוצה לסמן אותי שיסמן אותי, אני עושה את העבודה שלי, לא כתוב בעשרת הדברות שאמסלם דוד יהיה בכנסת".

    "אני איש של חברים ושל עקרונות – ברגע שמישהו יוצא נגד הכללים האלו – אני יוצא נגדו ולא מעניין אותי שום דבר".

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות