תודה לך אבא • לוחם מג"ב שנפצע בא להודות בכותל

    בנצי ליזרוביץ 3 Comment on תודה לך אבא • לוחם מג"ב שנפצע בא להודות בכותל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מעמד מרגש של הודיה ותפילה נערך בשעות הצהריים ברחבת הכותל המערבי, כאשר לוחם מג"ב – רז ביבי שנדקר על ידי מחבל בשער שכם בעיר העתיקה בירושלים לפני כשבועיים ונפצע קשה מאד, השתחרר הבוקר מבית החולים והגיע ישירות לכותל המערבי לתפילת הודיה על הניסים שפקדו אותו.

    כזכור, ביום ראשון ה – 21 ליוני, נדקר לוחם מג"ב בן 20 בשער שכם בירושלים, ובעודו פצוע – ירה במחבל ופצע אותו באורח אנוש. מצבו של הלוחם הוגדר קשה והוא אושפז במחלקת טיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם. היום, לאחר התאוששות מפתיעה, הוא שוחרר מבית החולים והגיע לתפילת הודיה בכותל, שם פגש את חבריו לפלוגה יחד עם מפקדם סנ"צ ניסו גואטה ורב מג"ב אלדד גוטל.

    רב הכותל המערבי הרה"ג שמואל רבינוביץ שליט"א פגש את הלוחם האמיץ, הניח עמו תפילין וברך עמו בהתרגשות את ברכת 'הגומל'. כשלאחר תפילת ההודיה התאספו לוחמי הפלוגה לשירה וריקודים משותפים יחד עם חברם.

    "שמחתי מאד לראות את הפלוגה המיוחדת הזו, שעמדה מאחורי דלת בית החולים כל העת מאז פציעתו, תמכה בו והתפללה לרפואתו יחד עם כל עם ישראל. כשהיא שוב עמו, הפעם בהודיה על הנס הגדול שארע לו והתאוששותו המפתיעה בניגוד לכל התחזיות" אמר רב הכותל ללוחמים.
    IMG-20150701-WA0165

    IMG-20150701-WA0166

    IMG-20150701-WA0167

    IMG-20150701-WA0169



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אתה באמת גיבור אמיתי שיהיה לך רפואה שלמה אוהבים אותךך כל עם ישראל ושמחים שאתה מתחיל להבריא

    2. 1

      ואווו מרגשששש עד דמעות רק לחשוב שלפני שבועיים כל עם ישראל התפלל לרפואתו והנה הוא כאן על הרגליים