בחסדי שמים • סוכל ניסיון פיגוע דריסה בסמוך למעלה אדומים

    בנצי לייזרוביץ | צילום: דוברות מד"א 3 Comment on בחסדי שמים • סוכל ניסיון פיגוע דריסה בסמוך למעלה אדומים
    20:39
    23.05.24
    איתי גדסי ויוסי צלניקר No Comments on סערה בקבינט: "גיוס חרדים? הצבא משחרר לוחמי מילואים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גל הטרור נמשך: על פי דיווח ראשוני שמתקבל בדקות האחרונות, שוטרים מנעו בחסדי שמים פיגוע דריסה במחסום א-זעים הסמוך למעלה אדומים.

    אחד השוטרים שהיה במחסום ירה לעבר נהג הרכב ופצע אותו – ובכך הוא מנע מנהג הרכב לבצע את זממו. בחסדי שמים אין נפגעים בקרב השוטרים במחסום.

    20151007111659 (1)

    משה לוי איש 'איחוד הצלה' אמר ל'קול חי' כי "בן מיעוטין ניסה לפרוץ עם רכבו מחסום, הוא נורה ונפצע על ידי החיילים והוא מפונה לבית החולים".

    מהמשטרה נמסר כי "רכב הנהוג ע"י תושב מזרח ירושלים, נעצר לבדיקה בצומת מישור אדומים ע"י צוות בילוש מתחנת מעלה אדומים, תוך כדי בדיקתו החל להימלט תוך כדי שהוא פוגע ברכב אחר. הבלשים החלו במרדף אחר הרכב תוך דיווח לשוטרים והלוחמים במחסום א זעיים".

    "הלוחמים זיהו את הרכב בין מכוניות שהיו במחסום, לוחם מג"ב ניגש לעבר הרכב החשוד, הנהג שהבחין בלוחם, ניסה להימלט, שילב להילוך אחורי ופגע ברכב שעמד אחריו בנסיון להחלץ מהפקק והחל בנסיעה לעבר לוחם מג"ב. הלוחם שהיה בסכנה ממשית ומיידית, דרך את נשקו וביצע ירי מדוייק לעברו ופצע אותו".

    עוד נמסר מהמשטרה כי "נפתחה חקירה לנסיבות בריחת הרכב מבדיקה משטרתית וגם נסיון הדריסה, חשוב לחדד כי המניעה לאירוע נחקר וכל כיווני החקירה נבדקים".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אין ערבים אין פיגועים אז…………………

    2. 2

      איך החייל ירה? מה זה צריך להיות? ככה סתם בא לו לירות בערבי זה תוצאות ההסתה היהודית. צריך להקים חקירה מיד ולתת לחייל את העונש החמור ביותר

    3. 1

      …הלוחם שהיה בסכנה ממשית ומיידית, דרך את נשקו וביצע ירי מדוייק לעברו ופצע אותו"….

      ירי מדוייק – הורג. לא שורט.