פיתוח חדשני יפתור את בעיית הדלתות במלונות ופעמונים בבתי חולים

    ארי וידר 1 Comment on פיתוח חדשני יפתור את בעיית הדלתות במלונות ופעמונים בבתי חולים
    7:19
    04.06.24
    קובי פינקלר No Comments on מחבלים התקרבו לגדר הגבול במטרה לבצע פיגוע – וחוסלו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התקדמות הטכנולוגיה מעמידה בפני אנשים שומרי תורה ומצוות דילמות הלכתיות רבות. בין היתר נתקלים בשנים האחרונות יותר ויותר חרדים בבעיה בעת שהם מתארחים בבתי מלון, בעיקר בחו"ל, בבעיה הלכתית לפתוח את הדלת בשבת מאחר שהדלתות נפתחות באמצעות כרטיס חכם בלבד.

    לאתר 'קול חי' נודע כי בימים אלו מצוי לקראת שלב הייצור התקן מיוחד שעשוי לפתור את הבעיה ההלכתית. על פי ארגון משמרת השבת הצליחו מהנדסים העובדים עם הארגון לפתח התקן נייד אוניברסלי שיילקח עם הנוסע ו'יתלבש' על הדלת ללא צורך בהרכבה, וינעל את הדלת באמצעות מפתח רגיל הן מבפנים והן מבחוץ.

    לדברי אנשי הארגון ההתקן כבר פותח ומצוי עתה לקראת שלב הייצור והשיווק. בנוסף נודע כי מהנדסים הפועלים עם הארגון פיתחו לאחרונה בשיתוף חברת תבור טכנולוגיות מערכת מכנית שתתוקן בבתי חולים ובתי אבות לקריאת הצוות הסיעודי מבלי ללחוץ על פעמון הדורש חילול שבת.

    פעילות המערכת החדשה מבוססת על נורה הדולקת באופן קבוע ומועברת בטכנולוגיה חדשנית בתוך חוט ממיטת החולה לדלפק האחיות. המשתמש שלוחץ על המערכת בשבת רק פותח מחיצה המסתירה את האור וכך הוא נראה בדלפק האחיות, ובכך לא גורם לפעילות חשמלית או דיגיטלית. בימים אלו עסוקים המהנדסים לגרום שיהא ניכר על המערכת שכל פעילותה היא פתיחת תריס בפני הנורה.



    1 תגובות

    מיין תגובות