צה"ל סירב להעביר לחקירה תיעוד של מתנחלים תוקפים צלם עיתונות

    הצלם טוען כי כמה מהם התחילו לרגום את המכונית באבנים ממרחק קצר וניפצו את השמשה הקדמית. שני הצלמים לא יכלו לצאת מהמכונית כי המתנחלים המשיכו ליידות עליה אבנים
    משה נתנאל 2 Comment on צה"ל סירב להעביר לחקירה תיעוד של מתנחלים תוקפים צלם עיתונות
    מחבלים • אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    הצלם טוען כי כמה מהם התחילו לרגום את המכונית באבנים ממרחק קצר וניפצו את השמשה הקדמית. שני הצלמים לא יכלו לצאת מהמכונית כי המתנחלים המשיכו ליידות עליה אבנים
    14:21
    29.05.24
    נתי קאליש No Comments on המשטרה: לא נאפשר את הילולת שמואל הנביא בשל ליקויי בטיחות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כתבי אישום נגד כמה מתושבי בית אל שהשליכו אבנים ותקפו כתבים פלסטיניים, יוגשו בימים הקרובים. כך הודיעה פרקליטות מחוז ירושלים לעו"ד איתי מק, פרקליטו של הצלם שהותקף, עבאס אל־מומני.

    על פי עדויות שנאספו עולה כי שישה או שבעה מתנחלים, שחלקם אחזו באקדחים שלופים, רצו לעבר המכונית של הצלם בכביש המפריד בין מחנה הפליטים ג'לזון ליישוב בית אל, בעת שנסע במכוניתו עם עמית לתעד את ההתגרות השבועית של נערים וילדים פלסטינים ממחנה הפליטים ג'לזון בחיילי צה"ל.

    הצלם טוען כי כמה מהם התחילו לרגום את המכונית באבנים ממרחק קצר וניפצו את השמשה הקדמית. שני הצלמים לא יכלו לצאת מהמכונית כי המתנחלים המשיכו ליידות עליה אבנים. אל־מומני נפצע קל בידו משברי הזכוכית. מתוך המכונית הבחינו אל־מומני ועמיתו – לטענתם – בחיילים עומדים ממול ולא מתערבים.

    למרות שיחידת דובר צה"ל תיעדה את האירוע, סירבו בצה"ל למסור את התיעוד לידי מצ"ח, וטענו כי היחידה נועדה להגן על החיילים, ולא כדי לסייע בהפללתם.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אה,הם רצו שהחיילים שהם מכפישים ומראים בתור פושעי מלחמה שגם יבואו לעזור להם.
      אם הייתי חייל,הייתי יושב מהצד ונהנה מהמופע.

    2. 1

      בושה ממש בושה
      צריך להקים ועדת חקירה על החיילים שלא עזרו למתיישבים…..