קור רוסי, שלג בהרים וסופות רעמים • הסערה בפתח

    "קיימת אפשרות לשלג גם בפסגות הרי המרכז - קרית ארבע, חברון והשומרון הגבוה. בירושלים יש אפשרות לשלג קל בלבד"
    ישראל פרייא | צילום: אריאל שרפר 3 Comment on קור רוסי, שלג בהרים וסופות רעמים • הסערה בפתח
    צילום: Nati Shohat/ Flash90
    "קיימת אפשרות לשלג גם בפסגות הרי המרכז - קרית ארבע, חברון והשומרון הגבוה. בירושלים יש אפשרות לשלג קל בלבד"
    21:26
    01.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on התגובה הישראלית למתווה ביידן: שלוש גרסאות סותרות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בסיום שבוע גדוש תחזיות מזג אויר מאיימות ולעתים סותרות, מגיעה שעת המבחן של החזאים. גם "המקלים" מביניהם, מכינים אותנו לקראת שבוע חורפי וסוער במיוחד, עם שלג במקומות הגבוהים ובעיקר, קור מקפיא עצמות.

    החזאי נחום מליק אומר כי השינוי יתחיל בשבת בבוקר, העננים יתרבו ויתחילו לרדת גשמים מקומיים מצפון הארץ לצפון הנגב. ירדו גשמים עם הפוגות קצרות לכל אורך היום. הטמפרטורה תרד בשתיים-שלוש מעלות, ייתכנו סופות רעמים, ויש חשש לשיטפונות במדבר יהודה ובים המלח. יש אפשרות לשלג בחרמון.

    "גשמים מהצפון ועד לנגב מלווים בברד ובסופות רעמים", הוא אומר ל ynet. "ינשבו רוחות חזקות 60-50 קמ"ש וייתכנו גם משבים של 90 קמ"ש. הטמפרטורה צפויה להמשיך לרדת: בצפת 3 מעלות, ירושלים 4, חיפה ות"א מקסימום 12 מעלות. החל משעות הבוקר צפוי לרדת שלג בצפון רמת הגולן ובפסגות הרי הגליל. קיימת אפשרות לשלג גם בפסגות הרי המרכז – קרית ארבע, חברון והשומרון הגבוה. בירושלים יש אפשרות לשלג קל בלבד. הים התיכון יהיה סוער עד גועש וצפויים גלים בין 800-400 ס"מ".

    "ביום שני הגשמים יוסיפו לרדת אבל יהיו מרוכזים במרכז הארץ ודרומה. הרוחות החזקות יחלשו בהדרגה ויוסיף להיות קר מאוד. ייתכן שלג בעיקר בפסגות ההרים, וייתכן שלג מעורב בגשם בירושלים".

    השבוע הקרוב שיתאפיין כולו בסערה, מסתמן כבעל שני מוקדים מרכזיים של קור. האחד בין ראשון לשלישי והשני – שעדיין לא מוחלט וברור – בהמשך השבוע.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      בתקוה מחכים לשלג!

    2. 1

      נסחפתם!!!!!
      עלק קור רוסי!!!!!
      ברוסיה מינוס אחת מעלות זה אחלה מזג אוויר!!!!