סערת ספר האזרחות • הפרשן הבכיר תוקף: "בנט, רסן את כלבי הציד שלך!"

    חיים הלר 1 Comment on סערת ספר האזרחות • הפרשן הבכיר תוקף: "בנט, רסן את כלבי הציד שלך!"
    20:53
    23.05.24
    איתי גדסי ויוסי צלניקר No Comments on הבחירות לרבנות הראשית: בנים ממשיכים ודילים פוליטיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך נפתלי בנט יורה לכל הכיוונים. אצל החרדים הוא מזמן לא נחשב כאח, ומסתבר שבכל יום הוא צובר עוד ועוד כותרות שליליות.

    על רקע הסערה של ספר האזרחות החדש, תקף היום הפרשן הוותיק לענייני ערבים של ערוץ 2 אהוד יערי את בנט, ואמר: "אתם הפכתם לסכנה אמיתית ולשפויים מתונים אינכם משאירים מקום. אתם תפסידו במערכה על הנפש של המדינה ולא תנחיתו עלינו אזרחות מעוותת".

    יערי הוסיף לתקוף: "להאשים את אחי הנדיב העדין הנבון כשמאלן קיצוני שוחר 'שוברים שתיקה'??השתגעתם??!!, בנט! רסן את כלבי הציד שלך! ואחר כך תתבייש!, האיש נכה צה"ל יוצא גדוד 50 נח"ל מוצנח ושלח 4! בנים -כל ילדיו-ליחידות הכי קרביות…שנים לא ישנים אצלו בלילות".

    כמו"כ כתב יערי כי "אתם הפכתם לסכנה אמיתית ולשפויים מתונים אינכם משאירים מקום. אתם תפסידו במערכה על הנפש של המדינה ולא תנחיתו עלינו אזרחות מעוותת. ואותי הצלחתם לקומם, שהרי אני לא שמאלן במילון שלכם. הייתי נגד אוסלו וההתנתקות ולבטח אני כעת לחלוטין נגדכם…יאללה הביתה״.

    הסערה החלה לאחר שנחשפו ציטוטים של ספר האזרחות החדש "להיות אזרחים בישראל", באמצעות מכתב ששלח העורך הלשוני של הספר ואחיו של אהוד יערי, יהודה יערי, לאחראים על כתיבתו.

    בין היתר, משווה הספר בין רצח ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין להטבעת האנייה אלטלנה ומביאים ציטוט של היועץ המשפטי לשעבר מני מזוז שאמר כי רצח רבין אינו תוצאה של הסתה. הספר מתייחס גם לגל הטרור הנוכחי ונטען בו כי "בסתיו 2015 התבצעה סדרת פיגועי דקירה ברחבי המדינה. מרביתם בוצעו בידי ערבים אזרחי ישראל".

    משרד החינוך תוקף את העורך הלשוני של ספר האזרחות החדש "להיות אזרחים בישראל", יהודה יערי, בעקבות פרסום הערותיו לספר וטוען כי מניעיו הם פוליטיים.

    בהמשך החל משרד החינוך להפיץ לכתבי החינוך תצלומי מסך מעמוד הפייסבוק של יערי ובהם שיתופים של פוסטים של "שוברים שתיקה" ומרצ. וכי נטען כי יערי חבר בשוברים שתיקה ולכן פרסום המכתב עם ההערות שלו לספר, הוא אקט פוליטי.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הבנאדם הזה לא ממלכתי לא מאוזן וחולם בהקיץ שעוד יהיה עוד ראש ממשלה בעתיד
      בינתיים הוא מתנגח בעוד ועוד ציבורים וחושף את פרצופו האמיתי
      האיש שמסתובב עם אקדח (למרות שמאבטחים מקצועיים מלווים אותו)רק בשביל הפוזה מתאים אולי להיות שחקן בטאטרון,לא שר חינוך בישראל