שידוכים 2016 • החרדים העובדים השיקו: אתר שידוכים

    "אין המדובר באתר הכרות, זהו מידע לעיני השדכנים בלבד, ובאמצעות תפעול פשוט , למעשה הוקם "ספר שדכנים " משותף, עם המידע הכי מדויק, הכי רלבנטי , ונגיש"
    ארי וידר 4 Comment on שידוכים 2016 • החרדים העובדים השיקו: אתר שידוכים

    בתוך ימים ספורים נרשמו קרוב למאתיים בחורים ובחורות, נוצרה מערכת ניהול מיוחדת לניהול משרד שידוכים • איך זה עובד? ואיך גורמים לכך שזה לא יהפוך לאתר הכרות? • והאם זו תהיה הסערה הבאה?

    כתובה יהודית
    "אין המדובר באתר הכרות, זהו מידע לעיני השדכנים בלבד, ובאמצעות תפעול פשוט , למעשה הוקם "ספר שדכנים " משותף, עם המידע הכי מדויק, הכי רלבנטי , ונגיש"
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מצוקת השידוכים בקרב "החרדים העובדים" קשה בדרך כלל שבעתיים מאשר שידוך המוצע לתלמיד ישיבה. לאחרונה הקימו מספר יזמים חרדים את מיזם "גפנים" במסגרתו משודכים שידוכים לחרדים העובדים בלבד.

    מתי הורוביץ אחד היזמים אומר לאתר 'קול חי': "הקמתי את המיזם לאחר שראיתי סביבי צעירים שעזבו את המסגרת הישיבתית הרגילה – וכתוצאה מכך לא היו להם הצעות שידוכים. המשמעות של רווקות מחוץ למסגרת ישיבתית נוגעת באופן עמוק לאופן בניית הבית היהודי שלהם בעתיד. ולדור הבא של אלפי משפחות".

    הורוביץ החליט לעשות מעשה. לאחר שיזם יחד עם מיכאל נכטליגר ועוד כנס שידוכים לחרדים העובדים הוחלט להקים משרד שידוכים שיעסוק במיוחד במגזר הסטודנטים והעובדים.

    לדברי היזמים בתוך ימים ספורים נרשמו קרוב למאתיים בחורים ובחורות, נוצרה מערכת ניהול מיוחדת לניהול משרד שידוכים.

    מערכת הניהול מאפשרת הרשמה של מועמדים על ידי עצמם או על ידי ההורים/קרובים,

    לאחר מכן כל מועמד/ת מקבל הקצאה של שדכנ/ית שמטפל/ת בתיק. המערכת מאפשר ללוות את התהליך מרגע ההצעה ועד לסגירה מוצלחת.

    אחד השדכניות אומרת כי "במשך 10 השנים האחרונות חל שינוי בחברה החרדית. פתיחת האפשרות ללימודי אקדמיה , הקמת הנח"ל החרדי מחד גיסא, הגידול בציבור החרדי מאידך גיסא. יצרו שינוי המחייב התייחסות במגוון תחומים, כמו יצירת מקומות עבודה המתאימים לחרדים, אולם בחורים ובחורות כאלו "נפלו בין הכסאות".

    "בחורה חרדית, ש"כל עוונה" שלמדה מקצוע חופשי, ופנתה ללימודים גבוהים באחת המכללות, ואפילו התחילה לעבוד ולא בהכרח במקום חרדי. אבל ברמה הרוחנית אינה נופלת ברמתה מכל "אשת אברך", נותרה ללא מענה".

    ואיך זה עובד? באמצעות מאגר ממלא מועמד על עצמו את כל הפרטים הרלבנטיים".

    בגפנים מדגישים כי "אין המדובר באתר הכרות, זהו מידע לעיני השדכנים בלבד, ובאמצעות תפעול פשוט , למעשה הוקם "ספר שדכנים משותף, עם המידע הכי מדויק, הכי רלבנטי , ונגיש".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      בס"ד

      לא מדובר בבעיה של "חרדים עובדים" מדובר בבעיה של "מודרנים", הרבה פעמים עפ אייפונים, סלנג,חומרנות, ועולם מושגים (כמו שנאמר כאן – אקדמיה,נחל "חרדי" ושאר ירקות) כל זה מחוץ לקוצנזוס בציבור החרדי וודאי מחוץ להוראות ההיתר גם הכי מקילות של גדולי ישראל
      אז שיפסיקו לבלבל במוח על מצוקת חרדים עובדים,הנקודה היא לא עובדים, הנקודה היא שמדובר בלא ממש חרדים, ההגדרה האמיתית היא חרדלי"ם, אכן קמה לה לאט לאט תנועה של חרדלי"ם ואולי כדאי שיגדירו את עצמם ויבדלו את עצמם מהציבור החרדי

    2. 3

      יש לי סרט תדמית מוכן בשבילם,
      שיקחו את הסרטון שהצבא עשה ע"מ לגייס חרדים (פורסם באתר כאן- האבא שבא לקנות חתן לביתו)
      ורק יחתכו את הסוף….
      זה מתאים נורא..!!!