סקר קבע: אלו המתנות לחג האהובות על הציבור הישראלי

    באופן מפתיע, למרות התפיסה הרווחת שכלי בית הם המתנה המועדפת, רק מיעוט של 10% יעדיפו לקבל במתנה כלי בית והמתנה השלישית הפופולרית היא בגד או פריט אופנתי, בו יחשקו 5% בלבד.
    אבי יעקב 1 Comment on סקר קבע: אלו המתנות לחג האהובות על הציבור הישראלי

    סקר חדש חושף: למעלה ממחצית מהצרכנים נמנעים מלהגיע למרכז הקניות ההומה כדי לקנות מתנות לחג • כלי בית הם כבר לא המתנה הפופולרית ביותר – רק 10% יעדיפו לקבל כלי בית במתנה

    צילום: ללא קרדיט
    באופן מפתיע, למרות התפיסה הרווחת שכלי בית הם המתנה המועדפת, רק מיעוט של 10% יעדיפו לקבל במתנה כלי בית והמתנה השלישית הפופולרית היא בגד או פריט אופנתי, בו יחשקו 5% בלבד.
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הקץ לאגרטלים – 77% מהצרכנים הישראלים מעדיפים לקבל במתנה כרטיס מתנה לחג הפסח, ולא אגרטל או כלי בית אחר, כך עולה מסקר שנערך ע"י מכון פאנלס. הסקר בדק את הרגלי קניית המתנות לחג הפסח בקרב מדגם מייצג הכולל 510 משיבים בגילאי 25 ומעלה.

    באופן מפתיע, למרות התפיסה הרווחת שכלי בית הם המתנה המועדפת, רק מיעוט של 10% יעדיפו לקבל במתנה כלי בית והמתנה השלישית הפופולרית היא בגד או פריט אופנתי, בו יחשקו 5% בלבד.

    עוד עולה מהסקר, כי למרות שהרוב המובהק של הקונות הן נשים (83% מהנשים מעורבות בתהליך הקנייה, ולמעלה ממחציתן רוכשות את המתנה לבד, ללא בן זוגם), כשמדובר בקניה דיגיטלית, לגברים מעורבות קנייה שווה, העומדת על 50% מקרב הכרטיס הדיגיטלי.

    את הישראלי קשה לרצות, גם כשמדובר במתנות: כשליש ממקבלי המתנות בפסח אינם שבעי רצון מהמתנה, ונוהגים להחליפה, בטענה שאינה שימושית. למעלה ממחצית מהצרכנים, דיווחו על חווית קניות דחוקה וצפופה במרכזי הקניות ולמעלה משליש טענו שההגעה למרכז הקניות גוזלת מהם זמן יקר ושקשה להם להחליט מה לקנות. רק 21% אוהבים את אווירת החג בקניונים.

    יונתן אלון, מנכ"ל BuyMe, חברה לכרטיסי מתנה, התייחס לנתונים, ואמר כי "שינוי תפיסת המתנות בישראל, הולך ומקבל משנה תוקף בתהליך קניית המתנות לחג. הכרטיס הולך ותופס את מקומה של המתנה המסורתית הנרכשת במרכז הקניות, והצרכנים מעדיפים לקנות עם האצבעות במקום עם הרגליים, וכך להימנע מחווית קניות, שהם מזהים כמעיקה ומסורבלת".

    אי הנעימות שכרוכה באי קניית מתנה גוברת על הקושי שבקנייה – 71% מהצרכנים מתכננים לרכוש 4 מתנות ומעלה, ורוב של 39% מתכנן להוציא 301-500 שקלים על מתנות לחג, למעלה מרבע מהצרכנים ישקיעו כמעט פי שניים (501-1,000 ₪) וסכום ההשקעה הנמוך ביותר, עד 300 שקלים, נרשם גם הוא בקרב שיעור זהה של למעלה מרבע מהצרכנים. כמדי שנה, הישראלים מחכים לרגע לאחרון, כששלושת רבעי מהצרכנים ירכשו את המתנות 3-7 ימים לפני החג.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מה השטויות הללו? הייתי רוצה דובי או משחק במתנה…