הרב התרגש בשידור והבטיח: 'ותן חלקנו' בחינם לזכר זיסר

    מה שריגש אותו זה שיהודים יזכו לנגוע בתורה, באור האלוקי, זה משהו שקשה להבין בשום דרך איזו נשמה גדולה הייתה פה ונעלמה
    ישראל פריי No Comments on הרב התרגש בשידור והבטיח: 'ותן חלקנו' בחינם לזכר זיסר

    במהלך ראיון מרתק שהעניק הגרח"ד קובלסקי ל'מהדורה המרכזית', בו תיאר את היכרותו רבת השנים עם איש העסקים מוטי זיסר, התרגש הרב מהצעת אבי מימרן ליסוד שיעורים חדשים, והזמין את המאזינים לקבל על עצמם שיעור תורה, כשהוא מצידו יחלק את ספרים לזכר מוטי ז"ל

    צילום: יענקל'ה
    מה שריגש אותו זה שיהודים יזכו לנגוע בתורה, באור האלוקי, זה משהו שקשה להבין בשום דרך איזו נשמה גדולה הייתה פה ונעלמה
    10:34
    02.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on אבי מעוז: "אנחנו לא המדינה ה-51 של ארה"ב"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שיחה חמה והספד נרגש, השמיע ב'מהדורה המרכזית' הרב חיים דוד קובלסקי, על לכת ידידו איש העסקים מוטי זיסר. שנים רבות הלכו הרב ואיך ההון יד ביד, וצעדו יחדיו כברת דרך ארוכה, בה הפליאו בהפצת תורה, ובהקמת מפעלי חסד.

    מלבד היקפי הצדקה, עמד הרב על האופי השקט ומלא החן, בהם העביר את נתינותיו הנכבדות. "הכל בשקט, בלי לבקש לעצמו פרסום, אה, איזה נשמה גדולה. איזו שמחת חיים, כל שבוע כשלמדנו יחד, מה שהיה נושא השיחה הוא כמה שיעורים הוקמו, כמה יהודים נוספו ללימוד התורה. רק זה עניין אותו לדעת".

    ההיכרות הארוכה של הרב קובלסקי החלה בשיעור גמרא בכולל סוכוטשוב, שצמח להיות ארגון 'מאורות הדף היומי', האחראי למאות שיעורי תורה בעולם. "לפני חודש כשלמדתי אותו 'ותן חלקנו', למדנו בדמעות ביחד, מה שריגש אותו זה שיהודים יזכו לנגוע בתורה, באור האלוקי, זה משהו שקשה להבין בשום דרך איזו נשמה גדולה הייתה פה ונעלמה. כל הזמן עניין אותו מה יהיה בעם ישראל בדורות הבאים".

    כשמגיש המהדורה אבי מימרן הציע להפנות קריאה לציבור לפתיחת שיעורי תורה נוספים לעילוי נשמתו, התרגש הרב וקרא בהתלהבות לכל המבקש לפתוח שיעור להתקשר לארגון, ואף פנה לכל מי שרוצה להצטרף ללימוד 'ותן חלקנו', להתקשר למוקד ולקבל את הספרים בחינם, לזכותו של מוטי ז"ל.

    הטלפון להגברת חילים לאורייתא: *3029



    0 תגובות