לקיים בנו • הסתיים הטיפול הרפואי אותו עבר מרן הגראי"ל הבוקר

    רבינו הגדול, שכל עם ישראל נשען עליו, שהוא 'אוהב התורה הגדול', בוודאי אפשר לבקש 'תורה הקדושה התחנני בבקשה
    מנדי אושר No Comments on לקיים בנו • הסתיים הטיפול הרפואי אותו עבר מרן הגראי"ל הבוקר

    בהיכלי התורה, הישיבות הקדושות והכוללים וכן בבתי החינוך, בסמינרים ובבתי יעקב, מעוררים גדולי התורה, ראשי הישיבות, מרביצי התורה ומנהלי מוסדות החינוך • סרטון מהתפילה המרכזית שהתקיימה אמש בבית מדרשו ובהשתתפותו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א

    מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א צילום: אלי קובין
    רבינו הגדול, שכל עם ישראל נשען עליו, שהוא 'אוהב התורה הגדול', בוודאי אפשר לבקש 'תורה הקדושה התחנני בבקשה
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: אלי קובין

    מהמרכז הרפואי מעייני הישועה נמסר כי הסתיים הטיפול הרפואי אותו עבר מרן ראש הישיבה שליט"א הבוקר
    הטיפול ניתן ע"מ להקל את המצוקה הנשימתית ממנה סבל מרן, הפרוצדורה שעבר אינה נחשבת כמורכבת אך מקורביו חוששים שבגילו המופלג הדבר עלול להיתקל בסיבוכים.

    בתוך כך עולם התורה ממשיך ומתלכד לבקוע שערי שמים לרפואת רבן של ישראל, המוני בית ישראל בארה"ק ובתפוצות שופכים ליבם בזעקה ובתחנונים בעצרות תפילה המוניות בכל אתר ואתר לרפואתו השלמה והמהירה של רבן של ישראל מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרן יהודה ליב בן גיטל פיגא שטינמן שליט"א, לרפו"ש בתושח"י, השרוי במצב רפואי קשה, עקב קושי בנשימה. עמלי התורה, אברכי הכוללים ובני הישיבות הקדושות וכלל הציבור מקבלים על עצמם חיזוקים רבים בסדרי הלימוד בתענית דיבור וברציפות ובלימוד בין הסדרים, וכן קבלות אישיות וחיזוקים רבים, בתחינה שד' יחוס על שארית עמו ישראל וישלח מזור מהרה לרבן של ישראל שליט"א.

    בהיכלי התורה, הישיבות הקדושות והכוללים וכן בבתי החינוך, בסמינרים ובבתי יעקב, מעוררים גדולי התורה, ראשי הישיבות, מרביצי התורה ומנהלי מוסדות החינוך על השעה הגורלית הקשה לעם ישראל, כאשר על כל אחד ואחד מוטלת חובה להרבות בתפילה ובזכויות למען כלל ישראל לרפואתו השלמה של רבן של ישראל שליט"א.

    במוסדות החינוך העצמאי נקראו ע"י ההנהלה לומר פרקי תהילים עם כלל ילדי וילדות ישראל אשר לא טעמו טעם חטא. בהודעת ראשי החנה"ע נמסר למוסדות: "לכבוד מנהלי/ות בתי הספר של ה'חינוך העצמאי', לקיים בנו חכמי ישראל. הנהלת החינוך העצמאי מבקשת שכל תלמידי/ות תלמודי התורה, בתי הספר ובתי יעקב יעתירו בתפילה לרפואת רשכבה"ג מרן ראש הישיבה רבי אהרן יהודה לייב בן גיטל פייגא שליט"א, הזקוק לרחמי שמים מרובים ולרפואה שלימה. המנהלים/ות מתבקשים לשלב מיידית ביום הלימודים אמירת פרקי תהילים ולחזק את התלמידים בתורה ויראת שמים לזכותו".

    בכל סניפי רשת הכוללים "יששכר באהלך", מיסודו ובנשיאותו של ראש הישיבה נקראו המוני האברכים, "לאחינו יושבי בית המדרש די בכל אתר, אך למותר הוא לבקש על ריבוי תפילות ולעורר רחמי שמים בכל היכלי הכוללים, בשם מרן שר התורה שליט"א כל אברכי הכוללים ילמדו היום את סדרי הכוללים בתענית דיבור לזכותו ולרפואתו של אבינו רוענו מרן רבנו שליט"א".כמובן שעצרת חיזוק מרכזית התקיימה אמש גם בישיבתו של ראש הישיבה  "ארחות תורה". כאשר  אחד מראשי הישיבה נשא דברי התעוררות נרגשים, לאחר מכן התקיימה תפילה המונית עד שעת חצות לילה, בהשתתפות מאות בני הישיבה הקד'.

    בנוסף לתפילות ההמוניות בהיכלי התורה, הישיבות ובתי החינוך, התקיימו אמש עצרות תפילה מרכזיות בכלל ערי הארץ וביהדות הגולה. עצרת תפילה מרכזית התקיימה אמש בבית מדרשו ובהשתתפותו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א ומרן הגר"ג אדלשטיין שליט"א, ראש ישיבת פוניבז'. כן השתתפו ונשאו דברי התעוררות הגר"א פילץ שליט"א, ראש ישיבת תפרח, הגרש"י בורשטיין שליט"א, הגרא"י קוק שליט"א, הגרמ"א ברוורמן שליט"א, ראשי ישיבות ומרביצי תורה ויראה.

    צילום: אלי קובין

    ברטט נשמעו דברי החיזוק המיוחדים של מרן הגר"ג אידלשטין שליט"א שעורר את קהל ההמונים ואמר "ותשובה ותפילה וצדקה מעבירים את רוע הגזירה, ולכן כל חיזוק שיכולים להתחזק, זה תשובה. החיזוק הטוב זה למוד המוסר ואפילו רק כמה רגעים זה כבר תשובה. תפילה זו כל בקשה ואפילו בלב שאינו כדיבור, מעורר רחמי שמים. צדקה כל אחד יכול לתת וזכות היא לרפואת רבנו אהרן יהודה לייב בן ביטל פיגה לרפו"ש".

    הגרש"י בורנשטיין שליט"א, זעק בדבריו הנרגשים, "רבינו הגדול, שכל עם ישראל נשען עליו, שהוא 'אוהב התורה הגדול', בוודאי אפשר לבקש 'תורה הקדושה התחנני בבקשה'!" הגר"א פילץ שליט"א, עורר במשאו הנרגש, "צריך שיחלה עליו, אנחנו צריכים לדעת שאנו מתפללים על רבנו הגדול שכל עולם התורה זקוק לו. הקב"ה לפעמים מביא דברים כאלו כדי שכל אחד ואחד יתחזק".

    עצרת תפילה מרכזית התקיימה אמש בשריד בית מקדשינו הכותל המערבי, בהשתתפות המשגיח הגה"צ רבי דן סגל . בירושלים התקיימו אמש עצרות תפילה רבות. בביהכ"נ המרכזי חניכי הישיבות בשכונת נווה יעקב בירושלים. תפילת רבים תיערך היום, יום ב', בשכונת קרית יובל, בביהכ"נ המרכזי שע"י קהילת "שערי דעת", רחוב שטרן 30, בשעה 1020.

    בהיכל ישיבת פוניבז' התקיימה אמירת פרקי תהילים ע"י המשגיח הגר"א קלרמן, בהשתתפות ראש הישיבה הגאון הגדול רבי ברוך דב פוברסקי. בבוקר התקיימה תפילה נרגשת בהיכל כולל פוניבז', כשלפני העמוד ניגש הגרי"א דינר שליט"א, רב ביהמ"ד "דברי שיר".בהיכל ישיבת "עטרת שלמה" במודיעין עילית, התקיימה אמש עצרת תפילה מרכזית בהשתתפות המונים, וכן בכלל סניפי רשת הכוללים "עטרת שלמה", מיסודו ובנשיאותו של רשכבה"ג שליט"א, ע"י אלפי אברכים.

    כמו כן נמסר על עצרות מרכזיות בבית שמש בביתר עילית בגבעת זאב החדשה בפתח תקוה ובערים רבות נוספות, למערכת הגיעו תמונות מיישובי הדרום  שהמו אף הם בהמוני מתפללים ומהעצרת המרכזית שהתקיימה בביהכ"נ "קיויתי ד'" בעיר אופקים.

    עצרות תפילה מרכזיות מתקיימות על ציוניהם של רבותינו גדולי הדורות זיע"א. עצרת תפילה מרכזית התקיימה אמש בציונו של מרן החזון איש זיע"א בביה"ח בב"ב. והן קל כביר לא ימאס תפילת רבים וד' יתברך ישמע לתפילות עמו ישראל הצבור להמשיך ולעורר רחמי שמים לרפואתו השלמה והמהירה של רבן של ישראל מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרן יהודה ליב בן גיטל פיגא שטינמן שליט"א, לרפו"ש בתושח"י והקב"ה יחוס וישלח מזור מהרה לרבן של ישראל שליט"א.



    0 תגובות