דרעי: "גנץ יודע שזו כעת התקופה לבוא איתנו"

    אסתי פלד No Comments on דרעי: "גנץ יודע שזו כעת התקופה לבוא איתנו"

    אופציית גנץ עדיין על השולחן? יו"ר ש"ס בריאיון ל'קול חי': "גנץ יודע שזו כעת התקופה לבוא איתנו וזו גם ההזדמנות האחרונה שלו. הוא יודע את כל החשבונות אבל ביקש שהתקציב יעבור קודם, בגלל מערכת הביטחון. אני בטוח שיעשה חשבון נפש בימים הקרובים"

    אריה דרעי צילום: פלאש 90
    0:26
    02.06.24
    אתר קול חי No Comments on הבשורה נחשפת: הסיפור האמיתי מאחורי סרטוני העזיבה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    יו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר, על רפורמת הכשרות: "ליברמן העמיד את יוליה מלינובסקי שמתפארת כאוכלת נבלות טרפות, כדי שתנגח את הרבנות. מי שראה את הקלגסים של ליברמן משגיחים בגסות ובשחצנות מבין שאנחנו במצב שה' ירחם. מידת הדין תלויה על עם ישראל", אומר דרעי.

    לדבריו "כשרואים את קריב הרפורמי, באיזה התנשאות ושחצנות וגאווה הוא מתנהל והנציגים הדתיים של ימינה מתחבקים איתו, אתה מבין שהתאווה, השנאה, הכבוד והקנאה מוציאים את האדם מהעולם".

    דרעי נשאל להתנהלותו של נתניהו, שבמידה מסוימת הובילה למצב: "נתניהו עשה טעויות, אבל אי אפשר להשוות בין הטעויות שלו לבין המעשים של סער, אלקין ובנט. אלקין ישב איתי בקבינט והיה הסמן הימני. פתאום הוא בעד הערבים ונגד החרדים?"

    דרעי המשיך ותקף בחריפות: "זו ממשלת רמיה, הונאה, נכלוליות. הם לא רוצים את החרדים והם לא יכולים להיכנס לשם. בנט הוא אדם נוכל, רמאי ושקרן, שפוגע בציפור הנפש של היהדות". דרעי נשאל האם בנט "בוגד"? כהגדרתו של ח"כ גפני: "אדם שהתחייב בכל לשון שלא ילך עם לפיד ובסוף עושה הפוך, תקרא לזה כל מילה שאתה רוצה, ועוד התנפלו על גפני".

    אופציית גנץ עדיין על השולחן? "גנץ יודע שזו כעת התקופה לבוא איתנו וזו גם ההזדמנות האחרונה שלו. הוא יודע את כל החשבונות אבל ביקש שהתקציב יעבור קודם, בגלל מערכת הביטחון. אני בטוח שיעשה חשבון נפש בימים הקרובים". על נתניהו: "הוא כאן כדאי להישאר".

    דרעי יצא נגד העתירות לבית המשפט: "אין לי שום תקווה מעתירות לבג"ץ נגד הממשלה. אבל אני לא מונע את העתירות של משה ארבל, כי כל הפסד משפטי הוא תקדים בשבילנו לעתיד".

    על הבחירות הקרובות להסתדרות: "אני עובד על שיתופי פעולה עם תנועות חברתיות לגיבוש רשימה חברתית גדולה, כדי שש"ס תבוא לידי ביטוי בכוחה האמיתי בהסתדרות כדי לייצג את העובדים החלשים".



    0 תגובות