מהומות בשכם: שני מחבלים חוסלו, למעלה מ-30 נפצעו

    חדשות קול חי No Comments on מהומות בשכם: שני מחבלים חוסלו, למעלה מ-30 נפצעו

    כוחות צה״ל וימ״מ מכתרים ביתו של מבוקש בשכם ובמקום ישנם חילופי אש | לפי הדיווחים מדובר במחבל איברהים נאבולסי שהיה מעורב בין היתר בפיגוע הירי בקבר יוסף לפני יותר מחודש | לאחר שסירב לצאת מהבית הוא חוסל ע"י פיצוץ הבית

    צילום: Nasser Ishtayeh /Flash90
    8:31
    10.05.24
    אתר קול חי No Comments on נתניהו לתקשורת אמריקנית: אם נצטרך להילחם לבד – נעשה זאת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשעה האחרונה כוחות רבים של צה"ל וימ"מ מכתרים את ביתו של המחבל המבוקש איברהים נאבולסי, שטען כי הצליח להימלט בכניסה הקודמת לשכם. הוא מתבצר בבית ויורה לעבר הכוחות. הימ"מ וצה"ל ירו טילים נגד טנקים על הבית.

    במקום התפתחו מהומות וחילופי ירי, ולפי דיווחים פלסטיניים עד כה ישנם 30 פצועים שארבעה מתוכם במצב קשה. כוחות הביטחון כורזים למחבל להסגיר עצמו, ולצאת מהבית.

    באירוע הופעל נוהל סיר לחץ, שכלל ירי נ.ט על הבית כחלק מדירדור אמצעים בפקודת סיר לחץ של הימ״מ במעגל ראשון וכוחות צה״ל במעגל שני. אם המצב יימשך ללא הכנעה השלב האחרון בדירדור האמצעים זה הגעת דחפור D9 שיפיל את הבית על כל יושביו.

    המחבל איברהים נאבולסי היה אמור להיעצר עם מנהיג הגיהאד האיסלאמי ערב מבצע ״עלות השחר״ אך התחמק.

    לאחר שסירב לצאת מספר פעמים לאחר שכוחות הביטחון כרזו לו לצאת, הכוחות פיצצו את הבית בו שהה, והוא חוסל. כתבינו שלמה ריזל מציין שמדובר במבוקש מספר 1 בשכם. בנוסף אליו חוסל עוד מחבל, ככל הנראה מפקד חמאס בעיר, שגם הוא היה מעורב בירי לעבר מח"ט שומרון בקבר יוסף לפני יותר מחודש.

    כתבינו קובי פינקלר מוסר, שכחלק מהפעילות ההתקפית למול ריכוזי הטרור באיו״ש, בפעילות משותפת של שב"כ, ימ"מ וצה״ל בלב הקסבה של שכם, נהרג אברהים נאבולסי, פעיל טרור, מבוקש, אשר אחראי על שורה פיגועי ירי לעבר כוחות צה"ל בגזרה.

    בשב"כ אומרים כי "במהלך ניסיון המעצר התנהלו חילופי אש בין כוחותינו לבין חמושים במרחב בהם נהרג פעיל טרור נוסף. בסריקות שבוצעו באיתור בו שהה נמצאו כמות מטענים גדולה ואמצעי לחימה נוספים. נאבולסי היה חבר בחולייה אשר סוכלה בפבר' 2022 בשכם".

    עם זאת, כתבינו שלמה ריזל מציין, שהפלסטינים טוענים כעת כי המבוקש נאבולסי בחיים וצוות רפואי מבצע בו פעולות החייאה בבית החולים רפידיה. לטענתם אין אמת בידיעות שמדברות על מותו.

    שימוש בסרטון לפי סעיף 27 א לזכויות יוצרים, נשמח לתת קרדיט לכשנתבקש. [email protected]



    0 תגובות