חה"כ אלמוג כהן: "הביטחון האישי בישראל שואף לאפס"

    אייל ראובן 1 Comment on חה"כ אלמוג כהן: "הביטחון האישי בישראל שואף לאפס"

    חה"כ אלמוג כהן בשיחה עם 'קול חי': "אנחנו עומדים על כך שלא ניכנס לממשלה בלי סמוטריץ, אבל אנחנו גם לא רואים תרחיש שזה קורה; צריך לקחת את הדברים בפרופורציה. כל מה שקורה זה חלק מהמו"מ. תהיה ממשלת ימין בע"ה"

    צילום: משה ביטון
    22:09
    02.06.24
    איתי גדסי No Comments on ח"כ אילוז מודה: "הייתה טעות לתת לגנץ וטו על הגיוס"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ הנכנס אלמוג כהן (עוצמה יהודית), שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת הבוקר (ראשון), והבהיר כי הפיצול בינם לציונות הדתית, אינו בשל לחצי המו"מ. "אנחנו לא לחיצים. הפיצול היה מתוכנן כפי שהודענו כבר ביום החתימה על הבלוק הטכני. זה נעשה גם מסיבות טכניות כמו לקבל חדר סיעה וכלים פרלמנטריים נוספים".

    "בסופו של דבר אנחנו מנהלים את המו"מ בחדרים ולא מדברים עליו וכך נכון לכולם לפעול, אבל מצד שני צריך לקבל את הדברים בפרופורציה", אמר כהן. "זה הכל חלק מהמו"מ. תהיה ממשלת ימין בע"ה".

    לדבריו "אנחנו עומדים על כך שלא ניכנס לממשלה בלי סמוטריץ, אבל אנחנו גם לא רואים תרחיש שזה קורה. לאף אחד אין את הפריבילגיה לוותר על רצון הבוחר ולכן אני מאמין שהכל יפתר תוך כמה ימים. דעתי היא שההתנהלות מול סמוטריץ היא חלק ממשא ומתן".

    עוד הוסיף: "כל מיני לשעברים כמו אהוד ברק קופצים לי במהדורות החדשות כמו פופקורן. הציבור צריך לזכור שאותם אלה שמדברים נגד סמוטריץ אלה אותם אנשים שעודדו את היציאה מעזה".

    הוא התייחס לביקורת על מינוי אפשרי של סמוטריץ לשר הביטחון: "העובדות מדברות על כך שהיו שרי בטחון כמו משה ארנס שהיו מהמובילים ולא היה להם רקורד צבאי. אבל הדברים יפתרו".

    לאחר מכן הוא דיבר על הנושא היקר לליבו: "הביטחון האישי בישראל שואף לאפס כי נתנו לקבוצות לעשות ככל העולה על רוחן, לפשוע ביהודים, פרוטקשן, שריפת חנויות. אני יודע לטפל בבעיות האלה, אני מקווה שבן גביר יהיה שר הבט"פ ונוכל להביא חקיקה אגרסיבית ולהפוך את הקערה על פיה".

    ביחס לשאלה לאיזה תפקיד הוא שואף, השיב: "אני רוצה כל תפקיד שבו אמשיך לשרת עם ישראל נאמנה. לא משנה איזה, אני לא חשוב".



    1 תגובות

    מיין תגובות