חלוקת השלל בליכוד: נתניהו יתחיל בסבב שיחות עם החכי"ם

    נתי קאליש No Comments on חלוקת השלל בליכוד: נתניהו יתחיל בסבב שיחות עם החכי"ם

    לאחר שהגיע להסכמות על תפקידים עם השותפות הקואליציוניות, היום יתחיל נתניהו בסבב שיחות אישיות עם חברי הכנסת מהליכוד המועמדים לקבל תפקיד

    צילום: יונתן סינדל
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חודש ושבוע עברו מאז הלכו אזרחי ישראל לקלפי והכריעו כי ברצונם ממשלת ימין. בתחילה נראה היה כי לאחר שנה וחצי של אופוזיציה, המו"מ הקואליציוני להקמת הממשלה יהיה מהיר, אך במציאות זה לא מה שקרה.

    בשבוע האחרון, לאחר פגישות אינטנסיביות, הצהרות, נתקים, ושוב פגישות, הגיע סוף סוף נתניהו להסכמות עם השותפים הקואליציוניים, על חלוקת התפקידים.

    ועכשיו הגיע תורם של חברי סיעתו, 32 במספר. אחרי הכל, הם מחצית מהקואליציה. היום, ראש הממשלה המיועד, נתניהו יתחיל בסבב שיחות אישיות עם חברי הכנסת של 'הליכוד' לקראת חלוקת התפקידים בממשלה.

    הדבר הראשון שנתניהו יצטרך להחליט, עד תחילת השבוע הבא, זה מי יהיה המועמד לתפקיד יושב הכנסת לקראת ההצבעה על התפקיד במליאה ביום שני הבא. יש לא מעט חכי"ם בליכוד ששמו עיניים על התפקיד.

    אמש, שוחח ח"כ דני דנון עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" ואמר: "אני חושב שאני מתאים לתפקיד יו"ר הכנסת, אני עוסק בזה כעת. אם אני לא אזכה בתפקיד אשמח לשוחח שוב". האם זה יקרה? נדע בקרוב.

    מנגד, לפי דיווח של עמית סגל, המועמד המוביל לתפקיד יו״ר הכנסת הוא דודי אמסלם. כזכור, עד לאחרונה הוא אמר שיסכים רק לתפקיד שר המשפטים. סגל מעריך כי אם אמסלם יסכים, סיכוייו לקבל את התפקיד גבוהים. הוא אמור להיפגש עם נתניהו היום.

    לפי פרסומים, נתניהו מייעד את יואב גלנט לתפקיד שר הביטחון, את אלי כהן לתפקיד שר החינוך, ואת יריב לוין לתפקיד שר המשפטים.

    מהליכוד נמסר: "הפירסומים על הבטחות לתפקידים אינם נכונים. בשלב זה, ראש הממשלה המיועד נתניהו רק שומע ומקשיב לחברי הכנסת של הליכוד".



    0 תגובות