החשיבות של הרפורמה למאבק בטרור והגישות השונות באופוזיציה

    מהדורת הבוקר No Comments on החשיבות של הרפורמה למאבק בטרור והגישות השונות באופוזיציה

    הפרשן אבי גרינצייג בשיחה עם מגישי מהדורת סוף השבוע על הרפורמה המשפטית וההידברות בבית הנשיא: על הקשר בין הרפורמה למשילות בשלל נושאים הגישות השונות באופוזיציה למו"מ והנושא הקריטי ביותר

    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשן אבי גרינצייג, שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי), על הרפורמה המשפטית וההידברות בבית הנשיא. "הנושא הוא עקרוני, לא החודש הזה או הבא. הרפורמה המשפטית היא כלי משילותי כמעט בכל תחום. זה משליך בסוף על כל משבר אחר. ולכן אפשר נקודתית לדחות את זה, אבל גם הטיפול בטרור לצורך העניין קשור לרפורמה המשפטית. זה מקיף כמעט כל נושא ולכן החשיבות הקרדינלית", הסביר.

    לדבריו "מבין חלקי הרפורמה, הדבר היחיד שקריטי שיעבור מהר זו הוועדה לבחירת שופטים. האקדח של הקואליציה הוא שבכל רגע אפשר להעלות את זה להצבעה".

    "יש שלוש גישות שונות באופוזיציה", הוסיף והסביר גרינצייג: "גנץ, שמבין שיכול רק להרוויח פוליטית מהסכמה. הקו של מיכאלי וליברמן שרוצים להפיל את הממשלה בכל מחיר והולכים עד הסוף והקו של לפיד שקצת מקפץ באמצע ואומר בוא נראה מה יתפוס ונקפוץ על העגלה".

    גרינצייג טען: "אם היו מעלים את הרפורמה להצבעה שום דבר לא היה קורה. אם הממשלה הייתה מפגינה אומץ אפילו גלנט לא היה מצביע נגד. החוק היה עובר".



    0 תגובות