אלי ציפורי: "הרפורמה לא חכמה, התאכזבתי מההתנהלות"

    מהדורת הבוקר No Comments on אלי ציפורי: "הרפורמה לא חכמה, התאכזבתי מההתנהלות"

    איש התקשורת אלי ציפורי במהדורת הבוקר: "הרפורמה של לוין לא חכמה, התחילו מלמעלה במקום להתחיל מלמטה, מהחיים עצמם"

    יריב לוין צילום: פלאש 90
    10:02
    23.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on דודי אמסלם: בחור ערבי מפגין נגדנו באוניברסיטה והמדינה מממנת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איש התקשורת אלי ציפורי, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי) על מערכת המשפט והרפורמה המשפטית. "קצת נתלים במילה גדולה שנקראת רפורמה. מה שחשוב לדעתי אפרופו משפט נתניהו ומה שנחשף בו זה צעדים מידיים בנושא של זכויות אדם ואני מתכוון גם למפלצת ההאזנות שבנתה המשטרה בגיבוי הפרקליטות. עשרות אלפי צווים בלתי חוקיים שמוצאים מידי שנה.

    לדבריו "יש פה מפלצת האזנות שכוללת כמעט את כל המדינה. זה קורה מידי יום כבדרך שגרה. מדובר בחקיקה מאוד פשוטה לטפל בזה. צריך גם צינון בין אנשים שעוברים מהפרקליטות לשיפוט. יש שם הטיה מובנית ויש צורך בקציבת זמן לסגירת תיקים. דברים מאוד פשוטים שהפרקליטות והמשטרה מתנגדים להם עד עתה. אלה דברים אלמנטריים".

    ציפורי מתח ביקורת על שר המשפטים: "הרפורמה של לוין לא חכמה, התחילו מלמעלה במקום להתחיל מלמטה, מהחיים עצמם. מערכת המשפט לא יעילה והרבה פעמים ממררת לאנשים את החיים במשך שנים. 

    "לא יתכן שהמשטרה בגיבוי הפרקליטות ובאישור בתי המשפט כחותמת גומי הפכו את ישראל מפלצת האזנות בלתי חוקית. אני מאוכזב עד עכשיו מההתנהלות של לוין. הדרך שבה נעשתה הרפורמה לא נכונה. קודם כל לא הכל ביחד אלא היה צריך צעד צעד וגם להתחיל מלמטה".

    על משפט נתניהו: "אם הם חושבים שפילבר צריך לעמוד לדין זה אומר שאין תיק כי פילבר היה התיק. הם מנסים לגרוע עשרות עדים בצורה חד צדדית כי הם מבינים שעדים רבים רק הזיקו להם והכו לעדי הגנה. היועמ"שית מתנגדת להליך גישור כי בה יש לפרקליטות הרבה יותר מה להפסיד מאשר פרקליטי נתניהו".



    0 תגובות