הפרשן בעצה לממשלה: "להפסיק את ההתלהמות, להביא תוצאות"

    מהדורת הבוקר No Comments on הפרשן בעצה לממשלה: "להפסיק את ההתלהמות, להביא תוצאות"

    הפרשן אבי בלום במהדורת הבוקר: הקולות המיותרים לפיטורי היועמ"שית וכדומה הוציאו את האנשים לרחובות. צריך להשתחרר מהטרמינולוגיה, לא יוצא כלום מההתנפלויות. צריך לעבור למעשים ולבחון את הממשלה רק בתוצאות"

    אבי בלום צילום: קול חי
    20:53
    23.05.24
    איתי גדסי ויוסי צלניקר No Comments on הבחירות לרבנות הראשית: בנים ממשיכים ודילים פוליטיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשן עו"ד אבי בלום, שוחח עם דוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי) על החקיקה המשפטית והמחאה הקיצונית נגד הממשלה והציע להפסיק את ההתלהמות ודיבורי הסרק.

    בפתח השיחה התייחס בלום לדעיכת המחאה: "יש תחושה שהשיא של המחאה מאחוריה ולדעתי הם התחילו לדעוך ולאבד את הציבור במצור על נתב"ג. אנשים קובעים חופשה שנתית כמה חודשים מראש, כל הילדים מחכים לזה ואז מתחילים את הכל ברגל שמאל. פגעו לציבור הישראלי בדבר הכי 'קדוש'. חופשת הקיץ. כמו שהימין לא השכיל להבין אחרי הבחירות שאי אפשר לנצח יותר מידי, הם לא הבינו שיש גבול לכמה שאפשר ללחוץ על הגז".

    על ביטול עילת הסבירות: "עילת הסבירות היא העילה הכי שנוי במחלוקת מזה כמעט 30 שנה במדינה. אפילו אהרון ברק עצמו ב-2019 אמר שצריך לתקן את זה. הייתה על זה הסכמה בבית הנשיא. זה דבר שכמעט אינו שנוי במחלוקת. הקואליציה הביאה נוסחה של השופט סולברג. אבל בצד השני חוששים שזו רק התחלה של תהליך לקראת חקיקה נוספת".

    "הגרעין הקשה יפגין על כל דבר", אמר בלום. "אבל הציבור הרחב חושש מהרפורמה והממשלה לא תורמת בעניין הזה. התחילו עם הרבה עליהום. הקולות המיותרים לפיטורי היועמ"שית וכדומה הוציאו את האנשים לרחובות. צריך להשתחרר מהטרמינולוגיה, לא יוצא כלום מההתנפלויות. צריך לעבור למעשים ולבחון את הממשלה רק בתוצאות".



    0 תגובות