השר עמיחי אליהו: "לא נוכל לפרק הכל באבחה אחת"

    מהדורת הבוקר No Comments on השר עמיחי אליהו: "לא נוכל לפרק הכל באבחה אחת"

    שר עמיחי אליהו לקאהן ב'מהדורת הבוקר': "את השינוי שאנחנו רואים במשטרה נראה עוד מעט גם במערכת המשפט. שהשופטים יפסקו לפי החוק ולא לפי העילות שהם המציאו לעצמם. אהוד אולמרט הוא אדם מסוכן שמסוגל לפגוע בחברים שלו ובעצמו כי הוא כועס. זאת תינוקות, מדהים אותי שהוא היה בעבר ראש ממשלה"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    12:48
    23.05.24
    אתר קול חי No Comments on פפסי זירו במראה חדש מרענן ותוסס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר המורשת, עמיחי אליהו לבצלאל קאהן ב'מהדורת הבוקר': "באים לשנות ולתקן את הדמוקרטיה, ואותם אלו שזועקים דמוקרטיה לא יודעים מה זו באמת דמוקרטיה. ביטול עילת הסבירות עוזר לנו לצמצם את היכולת של מערכת המשפט וזה עוזר גם מול המשטרה והצבא. הם יודעים שיש להם גב".

    "את השינוי שאנחנו רואים במשטרה נראה עוד מעט גם במערכת המשפט. שהשופטים יפסקו לפי החוק ולא לפי העילות שהם המציאו לעצמם. אין כמעט חרדים ודתיים לאומיים שיכולים היו לשרת במשטרה. הם קידמו שם כל מיני אנשי שמאל. יש פה מערכות שבמשך שנים נבנו, לא נוכל לפרק הכל באבחה אחת – זה תהליך ארוך ואנחנו רואים תוצאות".

    "אהוד אולמרט הוא אדם מסוכן שמסוגל לפגוע בחברים שלו ובעצמו כי הוא כועס. זאת תינוקות, מדהים אותי שהוא היה בעבר ראש ממשלה. מדינת ישראל מספיק חזקה כדי להתגבר, אם צריך לשלול את הדרגות של אהוד ברק ודן חלוץ. מדובר בקמפיין ויחסי ציבור, דיברתי עם מג"ד באת מיחידות השדה שאמר שיש אפילו היענות יתר עכשיו למילואים".

    השר אליהו הדגיש את הלקח שלו מקריאות הסרבנות ואי ההתנדבות ביחידות המובחרות ואמר כי: "מה שלמדנו מקריאות הסרבנות ביחידות המובחרות, זה שצריך לפתוח את המקומות האלו לכולם. אי אפשר לתת רק לצד אחד".

    על פעולת תג המחיר לכאורה באבו גוש הלילה: "אם לא מדובר בעלילה על המתיישבים בסגנון אבישי רביב למיניהם, אני מגנה בכל תוקף את הפעולות נגד החוק. מי שחושב שצה"ל לא פועל מספיק טוב, שייתן לנו כוח לחזק אותו".

    האזינו

     

     



    0 תגובות