קצין במיל' תוקף: "מעשה מסוכן שמערער את קיומנו"

    מהדורת הבוקר No Comments on קצין במיל' תוקף: "מעשה מסוכן שמערער את קיומנו"

    תא"ל במיל' יוסי קופרווסר במהדורת הבוקר: "מעשה כזה שמתנה את השירות הצבאי בהתנהלות הממשלה זה מעשה מסוכן שעלול לערער את קיומה של המדינה"

    צילום: מרים אלסטר/FLASH90
    12:16
    23.05.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on כבר מהיום: המשטרה 'מנקה' את מירון משוהים בלתי מאושרים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תת אלוף במילואים יוסי קופרווסר, לשעבר ראש חטיבת המחקר באגף המודיעין, שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר (רביעי) ומתח ביקורת על מרד קצינים בצבא בממשלה המכהנת. "אני וקצינים נוספים הבהרנו שאנחנו מוכנים לשרת את המדינה ללא קשר לדעותינו הפוליטיות ושצריך להוציא את הצבא מהדיון הפוליטי ולא להשתמש בשירות המילואים כדי להשפיע על הדרג המדיני".

    לדבריו "זו סרבנות שאין לה מקום אצלנו. בכירי הצבא צריכים לגנות את זה באופן חד משמעי, מה שאנחנו שומעים רק בימים האחרונים".

    "אם מישהו יעשה משהו עם משמעות מעשית צריך להעניש אותו", הוסיף קופרווסר. "אפשר לכלוא אותם במחבוש, לבטל את השירות שלהם בכלל או כל מיני דברים אחרים. העיקר להעביר מסר שמי שיעשה זאת ייענש".

    הוא הדגיש כי "מגוחך לומר על אותם אנשים שהם לא פטריוטים. המעשה הוא לא פטריוטי. מעשה כזה שמתנה את השירות הצבאי בהתנהלות הממשלה זה מעשה מסוכן שעלול לערער את קיומה של המדינה".

    בתוך כך, הוא התייחס לאיומים הביטחוניים: "יש פה תעוזה גוברת והולכת של כל הציר האיראני, כי יש להם תחושה שישראל מורתעת ונזהרת מלנקוט צעדים חריפים נגדם, בין היתר בגלל הסכם הגז".



    0 תגובות