סערה בתל אביב: האב השכול הותקף בעת שהתפלל

    יונתן שורק No Comments on סערה בתל אביב: האב השכול הותקף בעת שהתפלל

    תל אביב: אחד הפגינים שהגיעו הבוקר למחות על קיומה של תפילת חג בכיכר דיזנגוף תקף את האב והבעל השכול ליאו די שהתפלל במקום. כתוצאה מהתקיפה התעוררה סערה ברשת ותגובות קשות של גורמי פוליטיים בימין

    סיום תפילת נעילה בכיכר דיזינגוף בתל-אביב צילום: ידידיה מאיר
    17:09
    09.05.24
    מנחם טוקר No Comments on עלו בגורל: מאזיני 'זמן אוויר' שיזכו לטוס לקרעסטיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי סערת יום הכיפורים, במסגרתה מפגיני שמאל ומתנגדי הרפורמה המשפטית נטפלו למתפללים ומנעו מהם בגסות להתפלל, גם הבוקר התקיימה תפילת חג בכיכר דיזינגוף בתל אביב לטענת מקומיים הוקמה במקום מחיצה מאולתרת שנתלתה בין עצים בכיכר והמתפללים ישבו במקום בשני צדדיה. ההתפילה התקיימה ללא אישור העירייה – פקחים הגיעו למקום והסירו את ההפרדה.

    בתיעוד מחריד שפורסם נראה כי בין המתפללים נכח הרב ליאו די ששכל את אישתו לאה (לוסי) די ז"ל ובנותיו מאיה ורינה ז"ל בפיגוע בבקעה לפני כמה חודשים ומאז עוסק רבות בפעילות קירוב לבבות בכל רחבי ישראל. בתיעוד נראה כי מקומי שככל הנראה הפגין ברחוב ולכאורה מתנגד ליהודים שומרי המצוות שהתפללו, דחף בגופו כפי הנראה את הרב די המתפללים והדף אותו לאחור.

    האירוע עורר סערה ציבורית עקב ההתנכלות החמורה ולא מעט משום שהרב די הינו אב שאיבד את משפחתו ומוכר כאדם נוח לבריות ומוערך בכל המגזרים. השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב התיעוד בו נראה ליאו די, שאשתו ושתי בנותיו נרצחו בפיגוע הירי בבקעה נדחף על ידי מפגין בכיכר דיזנגוף, רק בגלל שהעז להתפלל ולהחזיק ארבעת המינים ברחובה של עיר הוא מזעזע ומטריד. אני מגנה את זה בכל תוקף. הנחתי את המשטרה לפעול באופן נחוש נגד אותם פורעים בדיוק כמו שעצרו את היורקים אתמול לעבר צליינים.

     

     



    0 תגובות