נתניהו הבהיר: "נשלוט ביטחונית ברצועה"

    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on נתניהו הבהיר: "נשלוט ביטחונית ברצועה"

    תקיפות ברצועה | אזעקות בעוטף | נמשך הלחץ האמריקני על ישראל לבצע הפסקות אש הומניטריות | בארה"ב נרצח יהודי בן 65 בידי מחבל פרו-פלסטיני

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אומר כי אין תחליף לניצחון ומבהיר כי ישראל תביס את חמאס. במפגש עם שגרירים זרים אמש הדגיש נתניהו כי המאבק מול זרועותיה של איראן לא מאבקה של ישראל בלבד. "אם יפול המזרח התיכון בידי ציר הטרור – אתם תהיו הבאים בתור, זה אינו מאבק מקומי אלא עולמי", ציין נתניהו.

    בראיון לרשת האמריקנית ABC שישודר היום הבהיר נתניהו כי לא תהיה הפסקת אש עד לשחרור כל החטופים המוחזקים בידי חמאס. "הפסקת אש תעכב את המאמץ המלחמתי. זה יעכב את המאמץ שלנו להוציא את בני הערובה שלנו מכיוון שהדבר היחיד שפועל על הפושעים האלה בחמאס הוא הלחץ הצבאי שאנחנו מפעילים", ציין נתניהו. נתניהו אמר עוד כי ביום שלאחר המלחמה ישראל תשלוט ביטחונית ברצועת עזה לזמן לא מוגבל.

    נמשך הלחץ האמריקני על ישראל לבצע הפסקות אש הומניטריות ברצועת עזה: נשיא ארצות הברית ביידן שוחח אמש שוב עם ראש הממשלה בצורך בהפסקות אש כדי לקדם עסקה לשחרור החטופים. בהודעת הבית הלבן התריע הנשיא ביידן – שימו לב – "מפני אלימות קיצונית של מתנחלים", לשון ההודעה.

    ובתוך כל זאת, כוחות צה"ל ממשיכים את אחיזתם בעזה ומהדקים את הטבעת סביב מרכזי השליטה של חמאס בינהם גם בית החולים שיפא שמנהרות תחתיו משמשות כמפקדות של בכירי חמאס. דובר צה"ל מפרסם הבוקר תמונות מתקיפות צה"ל בעיר עזה. שרת הבריאות של הרשות הפלסטינית טוענת כי יותר מ-60% מהמתקנים הרפואיים בעזה יצאו מכלל שירות.

    לאחר לילה שקט, הבוקר נשמעו אזעקות ביישובי העוטף.

    נשיא המדינה יצחק הרצוג אומר כי רצועת עזה היא בסיס טרור איראני. "המחבלים משגרים טילים מבתי ספר, בתי חולים מסגדים ומבתי אזרחים". בראיון לערוץ תקשורת בריטי שאל הנשיא את המראיין "האם אתה מחזיק רקטות אצלך בבית?"

    בארצות הברית נקבע מותו של פול קסלר, יהודי בן 65, לאחר שהוכה על ידי מפגין פרו פלסטיני במהלך הפגנה סמוך ללוס אנג'לס. המפגין הכה את קסלר באמצעות מגפון שהחזיק בידו. כל זאת על רקע התגברות משמעותית באירועים אנטישמיים ברחבי אירופה.

    משלחת ישראל לאו"ם ובראשה השגריר ארדן קיימה אתמול באו"ם תדרוך דחוף בעקבות העלייה החדה וחסרת התקדים בהתקפות אנטישמיות וגילויי שנאה. השגריר ארדן: "חייב להיות מחיר ברור לפשעי שנאה נגד יהודים – הזמן לדיבורים עבר".



    0 תגובות