ראש עיריית נשר: "המערכה מסלימה והאזרחים אדישים"

    המהדורה המרכזית No Comments on ראש עיריית נשר: "המערכה מסלימה והאזרחים אדישים"

    רה"ע נשר, רועי לוי לאיתי גדסי ב'מהדורה המרכזית': "אנשים התרגלו לשגרת חירום ובסוף לא שמרו על מאגר מזון לשעת חירום, אני אומר 'דאגו למזון לשבוע הראשון של המלחמה לפחות' כי לא בטוח שנוכל לעזור. זה לא דומה למלחמות שהיכרנו. מדברים על כמה אלפי טילים ליום. לא יהיה מצב לצאת לסופר"

    שיגור טיל חץ 2. ארכיון
    15:45
    02.05.24
    צבי טסלר No Comments on פניה לפרקליטות: חשד לעבירות כלכליות בחברת בסדנו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית נשר רועי לוי שוחח הערב עם איתי גדסי ב'מהדורה המרכזית' ואמר: "הנחיתי את התושבים להיערך לתרחישי הסלמה. הוריתי על הצטיידות בגנרטורים וציוד חירום. הפרדוקס הוא שאנשים התרגלו לשגרת חירום ובסוף לא שמרו על מאגר מזון לשעת חירום. המערכה בצפון מסלימה ומצד שני האזרחים הפכו יותר אדישים. אני אומר לאנשים – תדאגו למזון לשבוע הראשון של המלחמה לפחות כי אני לא בטוח שנוכל לעזור. זה לא דומה למלחמות שהיכרנו. מדברים על כמה אלפי טילים ליום. לא יהיה מצב לצאת לסופר".

    לוי סיפר: "בעירייה נערכנו עם עוד גנרטורים ודלק ומים וגייסנו עוד עובדים אבל מול תרחישי הייחוס כל זה לא יספיק. שר הפנים מתפקד נהדר ואמרתי לו שאני חייב סיוע מהממשלה. מגיעות למוקד העירוני 600 פניות לסייע בפינוי פסולת מהמקלטים, ובמשך שבועיים עשינו זאת באופן לא חוקי. אם היו לנו סמכויות לשעת חירום היינו יכולים לתפקד טוב יותר"

    האזינו



    0 תגובות