גם היום: מאות פעילים יפגינו וימנעו כניסת משאיות

    חדשות קול חי No Comments on גם היום: מאות פעילים יפגינו וימנעו כניסת משאיות

    תנועת צו 9: בשעה זו מאות פעילים עושים את דרכם, על אף תנאי מזג האוויר, למעבר כרם שלום למנוע מעבר של שירות אספקה וסיוע לחמאס. לצערנו, אנו עדים למחסומים רבים וכוחות גדולים מאוד הפועלים למנוע את ההגעה החיונית שלנו למקום. המאבק שלנו הוא אינו פוליטי ושותפים לו רובם המוחלט של העם

    צילום: עבד רחים כתיב, פלאש 90
    10:53
    23.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on הבשורה של שר האנרגיה: "פותחים את שוק החשמל לתחרות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המפגינים בגבול עזה מעדכנים: הצבא והמשטרה חוסמים את החסימות ומונעים בכוחות גדולים מהמפגינים מלהגיע לכרם שלום.

    תנועת צו 9: "בשעה זו מאות פעילי תנועת צו 9 מכל רחבי הארץ, חילונים ודתיים, מימין ומשמאל, מהעיר מהכפר והקיבוץ עושים את דרכם, על אף תנאי מזג האוויר, למעבר כרם שלום למנוע מעבר של שירות אספקה וסיוע לחמאס. לצערנו, אנו עדים למחסומים רבים וכוחות גדולים מאוד הפועלים למנוע את ההגעה החיונית שלנו למקום. המאבק שלנו הוא אינו פוליטי ושותפים לו רובם המוחלט של העם".

    עוד נמסר כי: "מברכים על ההחלטה לחסום, אך במקום לבצע אותה כנגד משפחות החטופים והלוחמים, יש לבצע אותה כנגד ארגון הטרור חמאס הרצחני שמקבל במשאיות אלו חמצן ואורך נשימה להמשך לחימה נגדנו. המאבק שלנו ימשך בכל הנחישות, ללא כל שימוש באלימות כנגד אנשי כוחות הביטחון היקרים. אף סיוע לא עובר עד שאחרון החטופים חוזר".

    אמש התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו בהצהרתו לשאלת 'קול חי' ואמר כי "בלי סיוע הומניטרי לא נוכל להשלים את המשימה והשגת היעדים. ולכן אנחנו נותנים. אני מבין את המשפחות, אבל זה לא המדיניות שלנו – ניתנה הנחיה לטפל בזה ע"י הרמטכ"ל".



    0 תגובות