לאחר מעצר מפגינים: המשאיות נכנסות לעזה ללא הפרעה

    חדשות קול חי No Comments on לאחר מעצר מפגינים: המשאיות נכנסות לעזה ללא הפרעה

    המשטרה עצרה 4 מפגינים בכרם שלום, בשל כניסה לשטח צבאי סגור. המשאיות לעזה נכנסות עד כה ללא בעיות. מובילת המאבק נגד הכנסת המשאיות, סימה חסון – אמא לשני לוחמים, נעצרה במעבר

    צילום: תנועת צו 9
    10:53
    23.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on הבשורה של שר האנרגיה: "פותחים את שוק החשמל לתחרות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פעילי תנועת צו 9 הגיעו הבוקר למעבר כרם שלום על מנת לחסום את מאות משאיות האספקה והסיוע לחמאס. עם הגעת הפעילים הראשונים לקירבת המעבר נעצר במקום ספי בן חיים ממובילי המחאה יחד עם פעילים נוספים. חלקם אחרי 100 ימי מילואים בעזה. גם יו"ר 'צעדת האימהות' סימה חסון נעצרה הבוקר במעבר 'כרם שלום' בעת שחסמה את משאיות הסיוע שנכנסות לרצועת עזה. הם מגיעים עכשיו לתחנת נתיבות. תנועת צו 9 מסרה כי: "מי שיכול להגיע עכשיו לעשות רעש סביב המעצר עם דגלים מוזמן".

    חסון אמרה הבוקר: "הכנסת המשאיות זה השיח והקונספציה של השישה באוקטובר שבו שרויים עדיין נבחרי הציבור. בואו לסייע לנו לחסום את המשאיות כי רק כך החטופים שלנו יחזרו".

    מארגון תורת לחימה נמסר: "המעצר של סימה היקרה הוא נטו סתימת פיות וניסיון למנוע ממנה להשמיע את זעקת הורי הלוחמים נגד הכנסת הסיוע. אנחנו קוראים למקבלי ההחלטות להתעשת ולתת חופש מחאה להורי הלוחמים ומשפחות החטופים כמו המפגינים שחסמו במשך שבועות את איילון".

    בשעה זו כוחות משטרה רבים מונעים את בני משפחות החטופים ומשפחות הלוחמים לחסום את המשאיות, והם בדרכם לרצועת עזה שם יפלו לידי החמאס שעדיין מחזיק בכפיר ביבס בן השנה ביחד עם עוד 135 חטופים.

    עוד אמרו בתנועת צו 9: "אנחנו בצו 9 בשירות העם. אין שום היגיון בהכנסת המשאיות ישירות לידי מחבלי חמאס. זוהי שעת מבחן לכל אזרח במדינה. כדי להמשיך לעצור את האספקה לחמאס נדרשים כאן עוד אלפים, ובידנו הדבר. אף סיוע לא אמור לעבור עד שאחרון החטופים יחזור"



    0 תגובות