הקרבן הראשון של צוק איתן – אזרח שבא לפנק חיילים

    יוסי אשר 2 Comment on הקרבן הראשון של צוק איתן – אזרח שבא לפנק חיילים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נרצח ראשון במבצע "צוק איתן": אזרח שהגיע למחסום ארז כדי לפנק את חיילי הסדיר והמילואים השוהים שם וממתינים להוראת הממשלה (שככל הנראה לא תינתן) על כניסה לעזה, מת היום מפגיעה ישירה.

    שמו של ההרוג הוא דרור חנין, בן 37 מבית אריה. הוא הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים, בני עשר, שש ותינוק בן פחות משנה.

    פצמ"ר שפגע בו פצע אותו אנושות, הוא הובהל לבית החולים ברזילי באשקלון שם נלחמו הרופאים במשך זמן קצר על חיו, אולם הוא נפטר.

    אבי נעים, ראש מועצת בית אריה מסר לסוכנות תצפית: "תושבי בית אריה המומים וכואבים את מותו של חברינו, דרור חנין שנפגע מפצצת מרגמה בשעה שחילק מיוזמתו חבילות שי לחיילי צה״ל על גבול הרצועה. דרור היה אדם מיוחד וערכי, אשר מצא את מותו הטרגי בעת שעשה את הדבר שהכי אהב – אהבת אדם ונתינה אין קץ. אני מקווה שממשלת ישראל תחסל לחלוטין את איום הטרור מעזה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      הקרבן הראשון?
      נא לשנות את הכותרת לקרבן האחרון! בעז"ה

    2. 1

      הסירו בבקשה את המילה ראשון שזהו מספר סידורי ודי למבין ..במקום זה כיתבו הקרבן האחרון במבצע לא נשקוט ולא ננוח עד אשר יוסר האיום על עם ישראל והמחבלים יבואו על עונשם שהם מתקיפים אזרחים חפים מפשע ללא הבחנה ואילו חיילנו שיהיו בריאים וה' ישמור אותם שלא תיפול משערת ראשם ארצה וישובו בריאים ושלימים הביתה מקפידים לא להרוג נשים וילדים שהם גם חבלנים .תוך כדי סיכון עצמי וה' הטוב יסיר מעלינו את הצרה הזאת נתאחד כולנו באהבת ישראל אמיתית ובתפילה לה' שיגאלינו תיכף ומיד מצרה לרווחה אמן.