ליברמן: גם זהבה גלאון ודב חנין היו מורים על הפלת חמאס

    אבי יעקב No Comments on ליברמן: גם זהבה גלאון ודב חנין היו מורים על הפלת חמאס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר אביגדור ליברמן כתב הבוקר בדף הרשת החברתית שלו "אני מקווה שעכשיו ברור לכולם שמדיניות 'השקט ייענה בשקט' פירושה שחמאס הוא היוזם והוא זה שמחליט מתי, היכן, וכמה הוא יורה על תושבי ישראל ואילו אנו מסתפקים רק בתגובה, שגם אם היא חזקה היא עדיין רק תגובה.

    חמאס שולט בגובה הלהבות ובעיתוי הנוח לו להפר את שגרת החיים של תושבי ישראל בכלל ותושבי הדרום בפרט. זה קרה אתמול, זה קורה היום וזה עלול לקרות גם ב- 1 לספטמבר וגם בערב ראש השנה.

    ההצעה שנשמעת לאחרונה, לא להסדרה, לא להסכם ולא להתחייבות חד משמעית של הפלסטינים לשקט מעכשיו ולעד, פירושה היא מלחמת התשה, דבר שלמדינת ישראל אסור להיגרר אליו.

    גם ההצעות למהלכים חד צדדיים שנשמעות הן הצעות של פוליטיקאים הסובלים משכחה ואני מזכיר לכולם מהלך חד- צדדי הקרוי "ההתנתקות" שכבר ננקט בעזה ועל תוצאותיו אנו משלמים עד היום.

    גם אם חס וחלילה זהבה גלאון היתה ראשת הממשלה ודב חנין היה מכהן כשר הביטחון, גם הם בסופו של דבר היו מורים על מהלך צבאי נרחב להפלת שלטון החמאס.

    לכן, כשמדברים ברצינות על ביטחונם של תושבי ישראל צריך להבין שאין כל אפשרות אחרת למעט מהלך ישראלי נחוש שמשמעותו היא אחת – הכנעת החמאס.

    סער: דף כמו בן לאדן
    שר הפנים, גדעון סער אמר היום על מוחמד דף כי "הוא בדיוק כמו בן לאדן. מדובר בארכי-רוצח. שכשיש הזדמנות מבצעית לחסל אותו – צריך לעשות את זה". עוד אמר כי צריך לפתוח כעת במערכה צבאית. בהתשה או מהלך קרקעי, "היעד צריך להיות הכרעה של חמאס".

    הההתנקשות בדף נכשלה
    רדיו אל אקצה דיווח כי ההתנקשות במוחמד דף נכשלה. "ישראל מנסה לומר את המלה האחרונה אולם לאחר כשלון ההתנקשות עליה להבין שהמשוואה השתנתה".

    לפני הצהריים נספרו 6 נפילות במועצה האזורית אשכול. אין נפגעים ואין נזק. נפילה אירעה גם נפילה בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון. אין נפגעים ואין נזק.

    בעקבות חידוש הירי – הקבינט יתכנס לדיון בשעה 14:00 בקרייה בת"א.



    0 תגובות