לפיד באזכרה הממלכתית לחללי 'צוק איתן': "מחויבים להחזיר את חללינו"

שלמה ריזל 6 Comment on לפיד באזכרה הממלכתית לחללי 'צוק איתן': "מחויבים להחזיר את חללינו"

ראש הממשלה יאיר לפיד נשא דברים בטקס האזכרה הממלכתית לחללי מערכת "צוק איתן" ואמר: "במלחמה מול חמאס, ארגון טרור אכזר ורצחני, אנחנו לא רק הצודקים אלא גם החזקים. יש לנו מחויבות קדושה להחזיר לקבר ישראל את חללינו, הדר גולדין ואורון שאול זכרם לברכה"

צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה יאיר לפיד נאם היום (א'), י"א בתמוז תשפ"ב, בטקס האזכרה הממלכתי לחללי מערכת "צוק איתן", בהר הרצל ואמר: "משפחות שכולות יקרות, שמונה שנים עברו מאז אותם חמישים ימים קשים, בהם לחם צה"ל בעזה במבצע צוק איתן. חמישים ימים בהם פגעו כוחותינו פגיעה קשה בתשתיות הטרור, וגם ימים בהם ספגנו אבדות כבדות בחזית ובעורף".

"במלחמה מול חמאס" הוסיף רה"מ, "ארגון טרור אכזר ורצחני, אנחנו לא רק הצודקים אלא גם החזקים. הצבא הטוב במזרח התיכון, הטכנולוגיה המתקדמת, לצד העוצמה המדינית והכלכלית שלנו, הם הערובה לביטחוננו".

"הייתי חבר קבינט בזמן "צוק איתן". שום דבר בחיים לא מכין אותך לרגע הזה שבו אתה שולח צבא לקרב. כל מי שלא חזר צרוב בנשמה של כולנו. יש לנו מחוייבות קדושה להחזיר לקבר ישראל את חללינו, הדר גולדין ואורון שאול זכרם לברכה. מדינת ישראל חבה את ביטחונה, דור אחר דור, לגיבורים שלה. לשבעים חללי צוק איתן, לכל אחד ואחת מחללי מערכות ישראל. גם למי שלחמו בעוז וזכו לחזור הביתה בשלום. הם חומת המגן האמיתית, הם כיפת הברזל שלנו"

"כבר זמן רב שתי החלופות היחידות שנמצאות על השולחן הן כיבוש עזה או סבבי לחימה בלתי נגמרים. תפקידנו למצוא אפשרויות טובות יותר. עוצמתו של צה"ל מאפשרת לנו חופש פעולה בעזה, אבל עוצמתו מאפשרת לנו גם חופש פעולה כלכלי ומדיני" הוסיף לפיד.

"אם אנחנו יודעים למות אחד בשביל השני, אנחנו צריכים לדעת גם לחיות אחד בשביל השני. אם אנחנו יודעים להיאבק יחד נגד האויב, אנחנו צריכים לדעת להיאבק יחד למען טוב משותף. ביום הזה, בתקופה הזו, כשהפילוג והשסע מאיימים על החברה הישראלית, אני מסתכל מסביב על בית העלמין הזה, ומזכיר לכולנו: המשותף ביננו רב על המפריד. העוצמה שלנו היא הביחד שלנו" סיים לפיד את נאומו.



6 תגובות

מיין תגובות
  1. 6

    מלוכלך תוריד את הכיפה שקררןןן😤😤😤😤😤

  2. 4

    הכיפה לא מונחת טוב… לתשומת לב אנשי היח"ץ

  3. 3

    הכיפה מעל ראשו אינו אומר או מבשר כלום הכל פייק

  4. 2

    היייי, קצת אמת, עקף את בנט או לא??….😉