יעלון בריאיון: "יש לנו קשר טוב עם החרדים וחשוב לנו לשמור עליו"

    אסתי פלד No Comments on יעלון בריאיון: "יש לנו קשר טוב עם החרדים וחשוב לנו לשמור עליו"

    שר הביטחון לשעבר וחבר הנהגת 'כחול לבן' בוגי יעלון בריאיון ל'מהדורה המרכזית' | תוקף את ההתנהלות של בנט, שלטענתו כמו בן ילדים: "נתניהו צריך להעיף אותו" | האיום בדרום: "נתנו לחמאס שיסחט אותנו" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון לשעבר וחבר הנהגת 'כחול לבן' בוגי יעלון התראיין היום (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת דוד חכם, בריאיון התייחס יעלון למצב הביטחוני הבלתי פתיר לעת עתה בעזה והאשים את נתניהו במצב "החמאס סוחט אותנו". על היריב הוותיק מהקבינט נפתלי בנט, "נתניהו צריך להעיף אותו" והקשר עם הציבור החרדי לקראת הבחירות והרכבת הקואליציה הבאה.

    יעלון התייחס למצב הביטחוני הבלתי פתיר בינתיים, מול החמאס בעזה: "אני מכיר את המרכבות בעזה ומה שקרה בשנה אחרונה, אמירות זה רק בלונים ולא כדי בשביל להלחם. מי שאומר את זה מוותר על הריבונות שלנו".

    עוד הוסיף יעלון והאשים את נתניהו: "אנחנו שנה שלמה נסחטים עלידי חמאס בכסף וכך לא משיגים רגיעה".

    בוגי התייחס ליריב הוותיק מהקבינט נפתלי בנט: "אין לי מילים לבטא את ההתנהגות של בנט. אתה בנט יש לך אחריות כחבר קבינט. אנחנו מכירים כבר את הססימאות שלך
    זה לא משחק ילדים".

    הכעס על בנט ניכר בקולו של יעלון וקרא לתניהו: "נתניהו צריך להעיף את בנט, נתניהו צריך להשהות את בנט שמתנהג כמו ילד כחסר אחריות".

    מפלגת הרמטכלי"ם: "אנחנו רמטכלי"ם שפיקדנו על כולם. ויש מקום לביקורת נתניהו מתעסק רק עם עצמו לא בחינוך ולא ברווחה ולא בריאות". עוד הוסיף יעלון: "אנחנו באים לשרת את האזרחים ולא שהאזרחים ישרתו אותנו".

    יעלון גם התייחס בריאיון על הריחוק והניכור, בין יאיר לפיד והציבור החרדי וההיפך: "יאיר לפיד בא עם תפיסתו, אני בעניין הגיוס החרדי הייתי נגדו. אנחנו צריך לחבק את הציבור החרדי ואני חושב שיאיר לפיד מבין את זה. לנו יש קשר טוב עם חרדים וחשוב לנו לשמור על הקשר הזה טוב".

    האזינו לריאיון המלא:

    צילום: פלאש 90

     



    0 תגובות