סגן השר יצחק כהן פורש: "זכות להיות שותף לעשייה למען עולם התורה"

איתי גדסי No Comments on סגן השר יצחק כהן פורש: "זכות להיות שותף לעשייה למען עולם התורה"

בתום 25 שנות כהונה פרלמנטרית עמוסה בהישגים והצלחות, ובמשרדי האוצר והדתות, סגן שר האוצר יצחק כהן הודיע על פרישתו מתפקידו כח"כ בתנועת ש"ס לקראת הבחירות הקרובות. יו"ר המפלגה השר דרעי אמר: "צחק אהוב ונערץ על כולם. תנועת ש"ס תהנה ממנו עוד שנים רבות. לא נוותר על כישרון כזה"

סגן שר האוצר יצחק כהן צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן שר האומר ח"כ יצחק כהן (שס) הודיע היום (שני) על התפטרותו ממפלגת ש"ס ופרישתו מהחיים הפוליטיים בתום סיומה של הכנסת ה-22 ואינו ימשיך לכהן כח"כ או בתפקיד אחר בכנסת ה-23. כהן שהחל לכהן כחבר כנסת מטעם ש"ס בשנת 96 ועד היום, הינו אחד מחברי הכנסת הוותיקים ביותר במשכן והפעילים בתנועת ש"ס, במיוחד בתפקידיו כשר הדתות וכסגן כשר האוצר במספר קדנציות שונות בהם פעל למען עולם התורה.

במכתב על סיום כהונתו למרן גדול הדור נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן, כתב יצחק כהן: "פעלתי למען ציבור בוחרי ש"ס ואזרחי ישראל וזאת מתוך תחושת שליחות עמוקה, מסירות נאמנות ואמונה בצדקת הדרך, וב"ה ראיתי ברכה וסיעתא דשמייא בעמלי".

מבית של נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן שליט"א נמסר בתגובה למכתב: כשהגיע הרב יצחק כהן להיוועץ עם נשיא המועצת, שיבחו מרן רה"י על פועלו למען עולם התורה, עם ישראל והשכבות החלשות. נשיא המועצת כיבד את רצונו לא להיכלל ברשימה.

מרן רה"י בירכו: "עם ישראל זקוק לך, תמשיך לשרת ולתת מניסיונך ונראה אותך רבות משרת את עם ישראל בתוך תנועת ש"ס".

יו"ר ש"ס השר דרעי, אמר הערב בעקבות הודעת הפרישה של סגן השר איציק כהן: "סגן שר האוצר ח"כ הרב יצחק כהן הוא נדבך חשוב בתנועת ש"ס מאז הקמתה. היה מראשוני הפעילים באשקלון וקידש שמים ברבים".

עוד הוסיף דרעי, "הרב יצחק אהוב ונערץ על כולם. אין לי ספק שתנועת ש"ס תהנה ממנו עוד שנים רבות בתפקידים נוספים. לא נוותר על כישרון כזה. תנועת ש"ס מכבדת את רצונו לפרוש מהכנסת ומבחינתנו הוא ימשיך להיות ציר חשוב בחיים הציבוריים של תנועת שס".



0 תגובות