פייגלין חוזר לליכוד: "קולו של הרוב היהודי נגנב בבחירות האחרונות"

איתי גדסי No Comments on פייגלין חוזר לליכוד: "קולו של הרוב היהודי נגנב בבחירות האחרונות"

יו"ר 'זהות' משה פייגלין התפקד בחזרה למפלגה. החלטתו של פייגלין מגיעה בעקבות מה שהוא מגדיר "הונאת הרוב המסורתי בבחירות האחרונות" ומתוך הבנה שבעקבות המצב שנוצר ישנה חשיבות ל"איחוד כוחות במחנה הלאומי"

משה פייגלין צילום: פלאש90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעקבות המשבר הפוליטי – חיזוק משמעותי לליכוד. יו"ר 'זהות' משה פייגלין התפקד בחזרה למפלגה. החלטתו של פייגלין מגיעה בעקבות מה שהוא מגדיר "הונאת הרוב המסורתי בבחירות האחרונות" ומתוך הבנה שבעקבות המצב שנוצר ישנה חשיבות ל"איחוד כוחות במחנה הלאומי".

פייגלין: "המשבר בו נמצאת מדינת ישראל הולך ומעמיק בכל תחומי חיינו: בביטחון, בערים המעורבות, בחירות האדם והאזרח, במשילות וביציבות השלטונית. המציאות 'צועקת' למנהיגות של תוכן, שתשיב לחיינו את יסוד האמונה והחירות. לכן, הגיע הזמן לחזור לפוליטיקה. לאחר התלבטות ארוכה ובחינה מעמיקה הגעתי למסקנה שהכלי הנכון לפעול מתוכו הוא תנועת הליכוד המשקפת את המכנה המשותף הגדול ביותר של הציבור הלאומי-מסורתי, כמו גם ההבנה שפיצול פוליטי במציאות השברירית המתמשכת מזיקה לעניין".

"החלטתי שיש לאחד כוחות במחנה הלאומי ועל כולנו לשוב ולהתייצב בסיפון הליכוד ולהמשיך עמו את המסע. אנו נעשה זאת בענווה ובאהבה גדולה, מתוך שיתוף פעולה עם הציבור המסורתי בליכוד על כל נציגיו ועם הרוב היהודי שקולו נגנב במערכת הבחירות האחרונה", הוסיף פייגלין.



0 תגובות