מכבי קיימה ערב נשים להתמודדות עם מחלת הצליאק בקרב ילדים

עפר גדנקן No Comments on מכבי קיימה ערב נשים להתמודדות עם מחלת הצליאק בקרב ילדים

בשיתוף פעולה עם עמותת 'צליאק בקהילה' והמנהל הקהילתי רמות, קיימה מכבי שירותי בריאות ערב נשים מיוחד שהוקדש לנושא ההתמודדות עם מחלת הצליאק במשפחה. בערב המיוחד השתתפו נציגי המרחב במכבי ונציגי העמותה, כאשר לאורך הערב הועברו תכנים מקצועיים ומהנים מאנשי מקצוע. מנהל מרחב מבואות ירושלים, ר' זאב רייכמן: "פעילות זו הינה חלק בלתי נפרד מהעשייה של מכבי והחיבור העמוק שלה לקהילה".

צילום: מנהל מרחב מבואות ירושלים, ר' זאב רייכמן נושא דברים
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כ-200 נשים השתתפו באירוע מיוחד שערכה מכבי שירותי בריאות בשיתוף עם עמותת 'צליאק בקהילה' והמנהל הקהילתי רמות. האירוע, שהוקדש להתמודדות עם מחלת הצליאק בקרב ילדים, כלל תכנים מקצועיים ופעילות מהנה. במהלך הערב העבירה דיאטנית מכבי, גב' אביגיל מועלם, הרצאה שהתמקדה במחלת הצליאק וההיבטים המקצועיים הנוגעים להתמודדות עמה.

באירוע נשא דברים מנהל מרחב מבואות ירושלים, ר' זאב רייכמן, שהרחיב על החשיבות שרואה מכבי במענה המדויק והייעודי בתחומים השונים ובמעורבות שלה בקהילה. כמו כן, ציין רייכמן את השירות הייחודי של מכבי, המאפשר החזרים מיוחדים לחולי צליאק. מטעם מכבי נכחה גם גב' חיה פרוש, מתאמת קשרי קהילה במרחב, שהייתה מיוזמות הערב המיוחד.

מטעם העמותה נשאו דברים מנכ"ל 'צליאק בקהילה', ר' יעקב מנחם בנדיקט, וכן מנחת הורים שפרסה את דרכי ההתמודדות עם ילדים חולי צליאק במשפחה. הנוכחות הביעו התעניינות ערה בדברים שנאמרו, כאשר הן מציינות את החשיבות במתן כלים מקצועיים להתמודדות המשפחתית שמשליכה על המשפחה כולה. לאחר מכן התקיימה במקום פעילות חווייתית עם שף-קונדיטורית שנתנה מתכונים וערכה את תחרות "העוגה המנצחת" המתאימה לחולי צליאק.

מנהל מרחב מבואות ירושלים, ר' זאב רייכמן: "אנו מודים להנהלת העמותה והמינהל הקהילתי על שיתוף הפעולה שמטרתו להעלות את המודעות למחלת הצליאק ולדרכי ההתמודדות עמה במשפחה. מדובר בפעילות חשובה המהווה חלק בלתי נפרד מהעשייה של מכבי והחיבור העמוק שלה לקהילה. אנו מחויבים לשירותי הבריאות הטובים ביותר, ולא פחות מכך לבריאות הקהילה ושיפור איכות החיים של החברים. כך נפעל גם בעתיד עם פעילויות חשובות מסוג זה".

 



0 תגובות