מנכ"ל המשרד לביטחון פנים: "הפער הכספי לקיום ההילולא ייסגר"

    אסתי פלד No Comments on מנכ"ל המשרד לביטחון פנים: "הפער הכספי לקיום ההילולא ייסגר"

    מנכ"ל המשרד לביטחון פנים תומר לוטן בריאיון ל"מהדורה המרכזית" הבהיר כי ההילולא תתקיים כמתוכנן. לוטן סיפר על עבודת המשטרה באכיפת ההנחיות לציבור הגל הקורונה והמאבק בפשיעה הערבית

    צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל משרד לביטחון פנים תומר לוטן התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והבהיר כי הילולת הבאבא סאלי תתקיים, "האישור העקרוני לניהול האירוע הוא קשור למשטרת ישראל, בטיחות, ניהול קהל ונפגעים היו עם קשיים ופתרנו אותם. הציר של המשטרה להוציא לפועל את האירוע אנחנו מסוכמים על זה".

    בנוסף, "עיריית נתיבות צריכה לקבל כסף ממשרדי הממשלה לכל היבטי ההפקה שחלקם קשורים לנוהלי המשטרה, ראיתי היום והופתעתי כי העיריה לא קיבלה כסף ולכן קשה לה להתחייב למפיק. מחר יש ביקור בעיר של משרדי הממשלה ולכן לדעתי מחר הפער הכספי ייסגר".

    על עבודת המשטרה בגל הקורונה הנוכחי אמר לוטן, "אכיפה מתבצעת על הבידודים, תו ירוק במסחר ובמרחב הציבורי ונושא המסיכות במקומות סגורים, לזה אנחנו נערכים. כל הזמן אנחנו מתאמים את האכיפה לפי החלטות הממשלה. לאחרונה הוספנו כלים טכנולוגיים בכדי לבצע את האכיפה אבל כמובן שאנחנו לא מכסים את כל הכמות העצומה של המבודדים כרגע בישראל".

    על ההיערכות של המשטרה לשנה הבאה אמר לוטן, "יש לנו קושי לתעדף משימות משטרה כי הם רבות, במסגרת התכנון לשנת 22 שעשינו עם המשטרה אנחנו מכוונים לטפל בפשיעה והאלימות בחברה הערבית שגובה עשרות קורבנות. במהלך השנה החולפת היו 130 מקרי רצח. כולל טיפול באמל"ח והסכסוכים האלימים".



    0 תגובות