"דם חרדים הפקר": מנכ"ל 'בצלמו' ליחידה למאבק בגזענות: "פתחו בחקירה"

ישראל רובין 1 Comment on "דם חרדים הפקר": מנכ"ל 'בצלמו' ליחידה למאבק בגזענות: "פתחו בחקירה"

מנכ"ל בצלמו שי גליק פונה יחידה למאבק בגזענות במשרד המשפטים ודורש לפתוח בחקירה פלילית, נגד המעצר של חיים מזרחי בירושלים, "בעיני מדובר במקרה בוטה של גזענות כלפי חרדים שהתבטאה בין הייתר גם במכות רצח כלפי אותו בחור"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המעצר האלים והבריוני ע"י בלשי ירושלים נגד חיים מזרחי מסרב לרדת מסדר היום, לאור רמיסת זכויות האדם המסוכנת שדורסת את מדינת ישראל מצד בעלי תפקידים ואנשי החוק. בעוד ארגוני זכויות אדם שותקים וממלאים פיהם מים, ארגון "בצלמו" יוצא במכתב נחרץ ליחידה למאבק בגזענות במשרד המשפטים ודורש מהם לפתוח בחקירה. נציין כי מאז שחרורו ממעצר השווא מזרחי התמוטט פעמיים בביתו ופונה לבי"ח.

היום (ראשון) פנה מנכ"ל ארגון בצלמו שי גליק בפניה מפתיעה לראש היחידה למאבק בגזענות עו"ד אווקה וזנה שיחקור מקרה התעללות זה.

במכתב מיוחד שמתפרסם פה לראשונה נכתב: "אין חולק על העובדות הצעיר לא התפרע, דחף או אפילו נגד בשוטרים. השוטרים אשר היו לבושים כבלשים פגעו לטענת הבחור ברכב של אישה. האיש כאקט של אזרחות טובה העיר להם על כך. במקום זאת הוא חטף מהם מכות איומות ואף מעצר".

מנכ"ל בצלמו הבהיר כי "אין לי כל ספק שבעולם שלו היה מדובר בצעיר נורמטיבי בתל אביב אשכנזי שנראה טוב הם היו חושבים מאה פעם לפני. בעיני מדובר במקרה בוטה של גזענות כלפי חרדים שהתבטאה בין הייתר גם במכות רצח כלפי אותו בחור".

עוד הוסיף, "אדגיש ואומר הבחור אשר הובא לפני בית המשפט שוחרר באופן מידי כאשר השופטת מתחה ביקורת חריפה ביותר נגד השוטרים והמערכת אשר עצרו היכו והעמידו לדין את הבחור".

גליק פירט את הנזקים הנפשיים שנגרמו לבחור וכתב, "הבחור סובל כעת מטראומה חריפה. אני קורא לך לפתוח מיידית בבירור מול המשטרה מדוע היכתה אדם חרדי חף מפשע ללא כל סיבה".

מנכ"ל בצלמו מסר והבהיר כי "לו היה מדובר במפגין "מבלפור" או בערבי משער שכם  מזמן השוטרים היו בחקירת מח"ש. אבל ברגע שמדובר בחרדי עולם כמנהגו נוהג. השוטרים ממשיכים בתפקידם. כי דם חרדים הפקר. אנחנו קוראים ליחידה למאבק בגזענות לדרוש את פיטורי השוטרים הגזעניים שהעזו לפגוע בחרדי רק כי הוא חרדי".



1 תגובות

מיין תגובות