למרות המחלוקות: פטור מחובת הנחה לחוק האזרחות

    אבי יעקב No Comments on למרות המחלוקות: פטור מחובת הנחה לחוק האזרחות

    ועדת הכנסת בראשות ח"כ ניר אורבך העניקה פטור מחובת הנחה להצעת חוק האזרחות והכניסה לישראל | ח"כ פינדרוס שהשתתף בוועדה אמר: "אין סיבה להעניק פטור מחובת הנחה לפני שהמליאה תאשר את הצעת החוק של ח"כ שמחה רוטמן"

    צילום: נעם מושקוביץ, דוברות הכנסת
    16:50
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on במחאה נגד גיוס בני הישיבות: כביש גהה חסום לתנועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בדיון שהתקיים היום בוועדת הכנסת בראשות ח"כ ניר אורבך הוועדה העניקה פטור מחובת הנחה להצעת חוק האזרחות והכניסה לישראל (הוראת שעה).

    ח"כ אחמד טיבי מהרשימה המשותפת אמר בוועדה: "הטענה שהחוק ביטחוני, לא נכונה. שר הפנים לשעבר אלי ישי אמר שמדובר בחוק דמוגרפי. זה חוק פוליטי, ואני גאה שהפלתי אותו. עברו שבעה חודשים ובטחון מדינת ישראל לא נפגע. אין סיבה לתת לחוק פטור מחובת הנחה ולזרז את הטיפול בו" אמר טיבי.

    ח"כ יצחק פינדרוס מיהדות התורה אמר: "אין סיבה להעניק פטור מחובת הנחה להצעת החוק ולאשר את ההצעה כבר היום במליאה, לפני שהמליאה תאשר את הצעת החוק של ח"כ שמחה רוטמן שתידון במליאה רק ביום רביעי. אני לא סומך על הממשלה" אמר פינדרוס.

    בתגובה לדברים אמר יו"ר הוועדה ח"כ ניר אורבך: "זה חוק ביטחוני, 40% מהעצורים הביטחוניים, הם צאצאים של משפחות שאוחדו. החוק מהווה מעין כיפת ברזל על אזרחי ישראל וכולנו צריכים להתאחד ולהצביע בעדו. לדבריו, החוק ימנע פגיעה באינטרסים הביטחוניים של מדינת ישראל" סיכם אורבך.



    0 תגובות